Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei näytä lakko pitävän!

Vierailija
02.02.2018 |

Eikös se SDPn ja SAKn lakko ole tänään? Näyttäs ainakin täällä Turussa työväenliikkeen oma rakennustyömaa tässä Urheilupuiston vieressä pyörivän ihan normaalisti.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiku kirjoitti:

Ei kun liikenteessä liikennöivät bussit. Paljon kuskeja tullut töihin.

Jaa. Pelkäävät potkuja.

Vierailija
22/26 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livelähetys mielenilmauksesta juutuubissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuusliiton jäsen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakennusala ei taida olla lakossa mukana.

Mä olen teollisuusliittolainen enkä lakkoile tänään. Olen noin kymmenen henkeä työllistävässä yrityksessä töissä ja olisin ainoa lakkoilija. Meillä on hiljainen kausi menossa joten ainoa seuraus lakkoilustani olisi tyytyväinen pomo jonka ei tarvisi maksaa mulle palkkaa tältä päivältä.

Jos koko porukka olisi lakkoillut, olisin tottakai ollut mukana.

Sä olet teollisuusliiton jäsenenä velvollinen osallistumaan lakkoon. Ammattiosastosi voi harkintansa mukaan jopa erottaa sinut. Olit mitä mieltä tahansa lakoista tai ay-liikkeestä tai mistä tahansa olet liiton jäseneksi liittymällä hyväksynyt myös sen säännöt.

Teollisuusliitto on mukana lakossa, rakennusala sen mukana

Vierailija
24/26 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tästä lakosta ei ole haittaa kenellekkään.

Hirvee itku ollut. :-)

Vierailija
25/26 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehäkolmosta sai kimppakyytiläinen tänään posottaa aivan rauhassa. Oli varattu ihan liikaa aikaakin, kun tyhjää tietä mentiin. Oltiin puolituntia aikaisemmin duunissa.

Vierailija
26/26 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä taas. Tämä Turun työmaa, jossa Lunden-niminen firma on urakoitsijana, on siis ammattiliiton oma työmaa. Kerrostaloa rakentavat. Taitaa noi liittojen suuruuden päivät olla ohi, kun eivät edes itse noudata omia lakkorajoja :-).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi