Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostuisitko miehestä/naisesta, jolla on sormus vasemmassa nimettömässä?

Vierailija
01.02.2018 |

Miksi? Miksi et?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en riko toisten avioliittoja.

Vierailija
2/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuminen ja ihastuminen itsessään ei vielä tarkoita että asialle jotain tekisi. Joten kyllä. Voisin kiinnostua miehestä jolla sormus mutta en tekisi asian suhteen yhtään mitään koska en halua sekaantua varattuihin. Valitettavasti on tullut vastaan myös niitä jotka ei sitä sormusta pidä ja selviää myöhemmin että onkin naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kiinnostua. Ei tunteille mahda mitään.

Vierailija
4/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä nro 2 sanoi. 😢

Vierailija
5/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihastua ja unelmoida päivittäin, mutten menisi ehdottelemaan. Olen oikeastaan rakastunut vatattuun mieheen, mutta hän muuttuisi silmissäni nopeasti epämiellyttäväksi, jos alkaisi pettää vaimoaan. Luulen että rehti mies ajattelee samoin naisesta. Kyllä hän tietää, että himoitsen, mutta toivottavasti arvostaa sitä, etten ala pettämiseen.

Vierailija
6/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa baarissa tyypit, joilla ei ole sormusta mutta selvä rantu nimettömässä. Säälittäviä urpoja :D

Vierailija
7/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt sormuksen sormessa avioeroni jälkeen. Yllättävän paljon ihmiset lähestyy silti seuranhakumielessä. Itseäni ei juuri kiinnosta ihmissuhdeseikkailut. Kerran lähdin erään naisen matkaan, joka avoimesti sanoi haluavansa minua minun sormukseni tähden, jotta ei ole pelkoa sitoutumisesta. Synkkasi meillä tosin muutenkin.

Ps. Sormusta pidän, että muistan, miksi en halua parisuhteeseen... ainakaan ihan heti...

Vierailija
8/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos baarissa tunget jonkun humalaisen seuraan niin ihan tiedoksi, ettei ne teidän käsiä katsele. Ihan näin tiedoksi.

Jos väkisin tunget jonkun porukkaan ja seuraan niin oot itse vastuussa.

Vierailija
9/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kiinnostua. Sormus sormessa ei merkkaa mitään, jos henkilökemiat natsaa. Se merkitsee, tekeekö kiinnostumiselle mitään, vai jättääkö asian siihen. Kumpaan itse päätyisin, riippuisi toki tilanteesta. Kerran sinkkuna heilastelin varatun miehen kanssa, jonka nainen oli pettänyt sitä eka. Toista varattua miestä en huolinut, koska hänen naisensa vaikutti hyväsydämiseltä ja elämäntilanne oli raskas. tunsin naista kohtaan empatiaa ja annoin miehelle pakit. Toki mies etsi varmasti seuransa muualta, mutta en tässätapauksessa halunnut olla se toinen nainen

Vierailija
10/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä jäädä kokonaan näiden kihlattujen kotiin. Niin on parempi. Jos tulee paha mieli että joku on jollekin jutellut.

Kannattaa jäädä kotiin. Oikeasti. Äläkä tunge väkisin kenenkään seuraan, jos oot kihloissa.

Oot itse vastuussa mahdollisista riidoista. Jos olen jutellut jollekin kihlatulle niin vastuu on itselläs. Ihan oikiasti. Vastuu on itselläs. Humalaiset ei teidän sormia tarkastele nyt ensimmäisenä, ihan oikeasti.

Vierailija
11/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä nyt tiedetään että joo on sormus sormessa ja silti mennään siihen tyrkylle jollekin. Älä esitä tyhmää. Jos meinaat jotain testata niin mieti ihan oikiasti että mitä elämästäsi haet.

Vierailija
12/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos menet humalaiselle siihen tyrkyttämään itseäs niin oot itse vastuussa. Käsitätkö?

Käsitätkö?

Vai tahdotko pilata toisten illan?

Vierailija
13/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajusin

Vierailija
14/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisenä voin kyllä kiinnostua, mutta sormus kyllä takaa sen, että en ala haaveilemaan ja miettimään voisiko välillämme olla enemmän. Sormuksen nähdessäni oletan, että nainen on sitoutunut onnelliseen parisuhteeseen, vaikka tietysti suhteet eivät onnellisia aina olekaan. Ei kannata alkaa elätellä epärealistisia toiveita, jotka aiheuttaisivat kaikille kärsimystä. Sitä paitsi jos varattu kiinnostuisikin minusta, on suuri turn-off, jos toinen ei kunnioita sitoutumistaan vaan joko hakee joko seikkailua tai haluaa hypätä seuraavaan suhteeseen, kun edellinen on käsittelemättä.

Vierailija
15/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kiinnostua. Sormus sormessa ei merkkaa mitään, jos henkilökemiat natsaa. Se merkitsee, tekeekö kiinnostumiselle mitään, vai jättääkö asian siihen. Kumpaan itse päätyisin, riippuisi toki tilanteesta. Kerran sinkkuna heilastelin varatun miehen kanssa, jonka nainen oli pettänyt sitä eka. Toista varattua miestä en huolinut, koska hänen naisensa vaikutti hyväsydämiseltä ja elämäntilanne oli raskas. tunsin naista kohtaan empatiaa ja annoin miehelle pakit. Toki mies etsi varmasti seuransa muualta, mutta en tässätapauksessa halunnut olla se toinen nainen

Ja sinä uskoit sen ekan miehen kohdalla, että nainen oli pettänyt häntä ensin? Miten herttaista.

Olisit nyt edes sanonut, että ota pukki ero siitä petturista ensin niin katsotaan sitten, kun liittonne ei selvästi toimi. Ei olisi tarvinut olla toinen nainen.

Vierailija
16/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: En kiinnostuisi. Koska minuakaan ei kiinnosta ihmissuhdeseikkailut, pettäminen ja kulissiliitto. Että miksikö? Siksi koska jos on jonkun kaa, niin sitten ollaan sen ihmisen kanssa uskollisesti. Kaikki selittely ja perustelu pettämiselle on verukkeiden etsimistä omalle sopimattomalle käytökselle.

Vierailija
17/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi jos varattu kiinnostuisikin minusta, on suuri turn-off, jos toinen ei kunnioita sitoutumistaan vaan joko hakee joko seikkailua tai haluaa hypätä seuraavaan suhteeseen, kun edellinen on käsittelemättä.

Tismalleen just noin. Sormus sormessa nyt vaan on täydellinen turn-off erittäin monille ihmisille. Tässäkin ketjussa tosin jo kirjoitti yksi eronnut, joka sinkkunakin käyttää sormusta. Feikkisormukset ovat tietenkin sallittuja, mutta ei pidä ihmetellä, jos ne jarruttavat uuden suhteen syntymistä tai ihmisten lähestymisiä. Yksi työkaverini tuli aikoikaan rajusti petetyksi ja jätetyksi. Aluksi hän salasi eroaan vuoden verran, mutta asian paljastuttuakin hän jatkoi sormuksen pitämistä. Hän piti vihkisormustaan sormessa vielä kolmen vuottakin eron jälkeen kunnes polkumme erosivat työelämässä. Tällä naisella oli paljon sairauslomia ja väsymystä. Olisiko hänen kenties pitänyt käsitellä eroaan vaikka ammattiauttajan kanssa? Kannattaa ottaa vastuu omista tunteistaan ja elämäntilanteestaan sekä setviä traumojaan ennen kuin lähtee uutta suhdetta rakentamaan.

Vierailija
18/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sormus vasemmassa nimettömässä, vaikkei ollut mutään parisuhdetta. En huomannut, että olisi vaikittanut seuran saantiin. Ei kovin moni edes välttämättä sellaista katso.

Vierailija
19/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos kyseessä on venäläinen.

Vierailija
20/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa se sormus vasemmassa nimettömässä aito tai feikki, se on perin ristiriitainen merkki flirttailevan ihmisen kädessä. Kuinka voisi luottaa sellaisen ihmisen suoruuteen ja rehellisyyteen, joka jo ensivaikutelmassaan antaa kieron, uskottoman tai epärehellisen vaikutelman? Monien sormusten takana lienee erilaisia tarinoita. Ne voivat olla inhimillisiä kertomuksia, traagisia kohtaloita tai mitä vain. Joka tapauksessa vasemmassa nimettömässä oleva sormus mutkistaa, hidastaa tai jopa estää uuden suhteen syntymistä. Eihän hakaristiäkään kanneta huvikseen, eikä muslimi laita ristikorua kaulaansa. Yleisesti tunnetut symbolit nyt vaan toimivat viestintävälineinä ihmisten välillä ja se täytyy hyväksyä. Tällaisia nyt vaan pohdin, kun aloittaja kerran kysyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä