No Voii...onko siellä etelä- suomessa lumi....MYRÄKKÄ...?
Kommentit (16)
Sellainen, joka ei kykene näkemään kokonaisuuksia, nauraa, kun ei muutakaan osaa. Kun tiheämmin asutussa paikassa on enemmän liikennettä, ihmisiä ja vähemmän tilaa säilyttää lunta, ovat kaikki tällaiset tilanteet hankalampia. Täällä maaseudulla taas on väljempää, vaikka voi lumi täälläkin olla hankaa, kun auraus on nykyään harvinaisempi huvi.
Lobotomian kokeneena ap:ta naurattaa vaikka nauris perseessä.
Jossain määrin yhdyn nauruusi, lappilainen. Ei vaan voi toimia junat koska lumihiutaleita sataa.
Mä en ymmärtänyt mikä naurattaa?
Joo lunta on tullut, kauniit näkymät jopa keskellä Helsinkiä.
onko orjat jo luoneet lumet hienohelmoille? että voi sipsutella korkkareissa ja esittää diivaa? hahahahah
Olen nainen ja itse kolasin pihastani lumet. Kolasin myös eilen illalla. Autollani töihin menin ja pääsin, vaikka osittain oli auraamatonta tietä. Ei me täällä etelässä olla avuttomia. Ehkä kannattaisi joskus täällä päin käydä, niin tietäisit, miten täällä eletään.
Onko rautateillä jotkut aurat, vai kuinka siellä on valmistauduttu siihen, että talvella on lunta?
Huvittaa maalaisten "kaupunkilaiset ei osaa ajaa" ja muu hömpötys. Ette tunnu tajuavan, että täällä on aika hemmetin paljon enemmän liikennettä kun teillä siellä Lapissa, missä ehkä 1 auto tulee vastaan parin tunnin ajomatkan aikana.😂😂
Kyllä, kova lumimyräkkä oli. Lisäksi aivan valtavan liukasta.
Miksi sua naurattaa? Onko se hauskaa kun porukka ajaa ulos tieltä ja mummot kaatuu tuolla jäätiköllä?
Vierailija kirjoitti:
onko orjat jo luoneet lumet hienohelmoille? että voi sipsutella korkkareissa ja esittää diivaa? hahahahah
Mistä ihmeen orjista puhut? Concierge kävi sulattamassa lumet liekinheittimellä ja levitti punaisen maton ovelta autolle. Chauffeur tuli taluttamaan minut Rolls-Roycelle, etten kompastu louboutineihini. En koe olevani diiva.
Eihän täällä mitään myräkkää ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko rautateillä jotkut aurat, vai kuinka siellä on valmistauduttu siihen, että talvella on lunta?
Se sama rautatie kulkee pitkin Suomea.
Jees on, ihanaa, vihdoinkin lunta! :)
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.