Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
2421/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tää Noora tekee jos on neljä vapaapäivää vaan kuukaudessa?

Fb:n mukaan myymäläpäällikkö Filmtownissa.

Vierailija
2422/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun näin sen vauva salaattipedillä-kommentin telkusta, niin sehän aukeni ihan eri tavalla. Puhe oli taiteellisten, surrealististen valokuvien ottamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tää Noora tekee jos on neljä vapaapäivää vaan kuukaudessa?

Fb:n mukaan myymäläpäällikkö Filmtownissa.

Ja ilmeisesti myös opiskelee eläintentrimmaajaksi ja teki varhaisjakelua.

Vierailija
2424/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias on ehdottomasti komein ohjelmassa ikinä ollut mies.

Vierailija
2425/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännää, ettei tänne ole tainnut ilmaantua kommentoimaan persoonia kukaan, joka tuntisi jonkun näistä pariskuntien jäsenistä edes työn tai koulun kautta, kai joku sentään nämäkin tyypit tuntee?

Olen Markuksen kanssa kotoisin samalta paikkakunnalta, muistaakseni joissain illanistujaisissa oli draamaa Markuksen puolelta tyttöystäväasioissa, oli rikki ja itsetuhoinen erosta. Tästä kyllä vuosia jo aikaa. Muuten vaikuttanut aina ihan symppikseltä.

Vierailija
2426/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuon sinkku-Saanan ja on uskomattoman kaunis nainen.

Siinä kuitenkin kaikki. Muutoin hyvin hyvin hoikka ja voimaton, koko olemus on voimaton ja hidas. Hiljainen, etäinen, vetäytyvä, epäsosiaalinen, hiukan töykeä kuva, ei löydä sanoja, ei ole kiinnostava, yrittäessäänkin jotain ei oikein onnistu. Ehkä ajattelee, että ulkonäkö korvaa kaiken. Jotenkin hänestä jää vaikutelma, että hän ajattelee ja luulee muidenkin ajattelevan vain kuora. On vain niin tyhjä jollain tapaa.

Aika mollaavalta vaikuttava kuvaus, jos sitä peilaa vaikka juuri nähtyyn esiintymiseen treffeillä. Vaikka seura ei edes ollut kovin mieleistä, niin käyttätyi korrektisti ja diivailematta.

Vierailija
2427/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tota Evel vaivaa? Miks hän on noin huoleton ja sillee kylmä, ei yhtään huolissaan tai mitään? Esittääkö hän jotain roolia? Onko tuo laskelmointia vai mitä?

Keittiöpsykologit ohoi!

Vierailija
2428/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en kestä tota Minnan honottavaa ääntä ja typeriä sanavalintoja. Ärsyttää aina kun se avaa suunsa.

Vierailija
2429/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitseena kirjoitti:

Mikä tota Evel vaivaa? Miks hän on noin huoleton ja sillee kylmä, ei yhtään huolissaan tai mitään? Esittääkö hän jotain roolia? Onko tuo laskelmointia vai mitä?

Keittiöpsykologit ohoi!

Ihan selkeä juonihan tuo on Even ja Danin osalta. Etukäteen suunniteltu kaikki ”ihastumiset” ja tähtien tuijottelut.

Vierailija
2430/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitseena kirjoitti:

Keittiöpsykologit ohoi!

En keksi muuta kuin että näyttelee. Ei toimi yhtään niin kuin normaalisti vieraaseen ihastunut varattu toimisi.

Vierailija
2431/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulle tulee aina kaikista varatuista naisista kauden aikana mieleen se sama mielipide:"Näistä kukaan ei ansaitse miestään!" ja "Miten ikinä noin hyvät miehet voivat katsella noin kauheita akkoja?" :/

Ai Vilmasta ja Eliaksestakin-mulla ei!

Vierailija
2432/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitseena kirjoitti:

Keittiöpsykologit ohoi!

Ihan selkeä juonihan tuo on Even ja Danin osalta. Etukäteen suunniteltu kaikki ”ihastumiset” ja tähtien tuijottelut.

Onko Danin pettäminen suunniteltua?

Vierailija
2433/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyn enemmän Vilmasta kuin Eliaksesta. Tollanen ihme ripustautuja itkupilli ihan kun ei osaisi ajatella omilla aivoillaan ollenkaan. Kuvottaa ihmiset jotka ei osaa seisoa omilla jaloillaan

Mitä tämä minusta kertoo

Vierailija
2434/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iusimmiss jksoiss Elias vaikutti monissa kohtaa myös tavalliselta.

Vierailija
2435/7556 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö oikein että Extrassa erästä varattua naista ns. rämpytettiin kuin kitaraa seuraleikin yhteydessä?

Vierailija
2436/7556 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esim. vaikka Kalun kanssa Pohjois-Amerikkaan koittamaan siipiään... Kauniskin kun on ku mikä, saattais olla vaikka mitä mahiksia maailmalla. Danilla tuskin on. Kalun lätkätaidoista ei ihan NHL:ään taida olla??

Ei taida olla kovin kummoinen lätkänpelaaja, jos kesken kauden on aikaa lähteä joulukuussa kuukaudeksi (vai kauanko nuo tuolla ovat?) juomaan. 

Vierailija
2437/7556 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tuota Minnaa. Eikö hän muka itse huomaa, miten läpinäkyvää tuo selittely on?

Ja Vilma!? Eikö hän nyt tajua, ettei voi loputtomiin vedota siihen, että Eliaksella olisi jokin hätä.

Ja edelleen ihmettelen, miksi aikuiset ihmiset ovat noin huolissaan kumppaninsa pärjäämisestä. Miksi ihmeessä aikuiset ihmiset eivät pärjäisi rantalomalla? Ei kuitenkaan mistää Selviytyjät-formaatista ole kyse.

Vierailija
2438/7556 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyynnyn enemmän Vilmasta kuin Eliaksesta. Tollanen ihme ripustautuja itkupilli ihan kun ei osaisi ajatella omilla aivoillaan ollenkaan. Kuvottaa ihmiset jotka ei osaa seisoa omilla jaloillaan

Mitä tämä minusta kertoo

Tätä olen yrittänyt myös kertoa. Ei ole hyväksikäytetty vaan todella tyytyväinen parisuhteeseensa.

Tämä vaan korostuu ensi jaksossa.

Mua Vilma tosissaan ärsyttää.

Vierailija
2439/7556 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tätä kautta seuranneena päällimmäisenä fiiliksenä on se, miten epäsuhdalta kaikki pariskunnat omalla tavallaan vaikuttaa. Kenestäkään ei tule fiilistä, että ollaan tasavertainen toisiaan aidosti kunnioittava pariskunta.

Elias ja Vilma. Täytyykö edes perustella? Todella kiero dynamiikka suhteella, joka perustuu toisen sinisilmäisyyteen ja toisen pinnalliseen, itsekeskeiseen, ilkeään ja manipuloivaan käytökseen.

Noora ja Markus. Markus on niin mustasukkainen Noorasta ja luulee sen olevan rakkautta. On koko ajan huolissaan heidän suhteestaan. Noora ei tunnu aidosti kokevan kipinää Markukseen ja Markus tukahduttaa ne viimeisetkin tunteet.

Sammy ja Minna. Mielenkiintoista, että tämän parin asetelma on vähän muuttunut. Aluksi Minna oli se järkevämmän ja vastuullisemman oloinen, joka maksaa pikku Sammyn vuokrankin. Nyt Minna "mällirätti" nolaa itsensä julkisesti telkkarissa ja toivoo, että Sammy on ylpeä hänestä. Sammylta taas tulee välillä yllättävänkin fiksuja kommentteja heidän suhteensa tilasta.

Eve ja Dani. No dani on selvästi tässä se osapuoli, jolla on enemmän tunteita toista kohtaan. Eve ottaa kaiken irti Kalun huomiosta, koska tietää Danin palvovan häntä ja sulattavan tarvittaessa aika paljon ja olevan vaan ilahtunut, kun Eve katsoo koiranpennun silmillä Dania ja vannoo aitoa rakkautta, jota ulkopuolisen on kuitenkin vaikea nähdä tässäkään parissa.

Vierailija
2440/7556 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niiiiiin nautin tästä ohjelmasta JA keskustelun seuraamisesta, että muutoin tasaiseen elämään tämä tuo mahtavaa vaihtelua :D

Jotenkin särkee sydäntä, että Markus on niiiiiin mustis, että kun Noora elää ihan normaalia bile-elämää, hyvässä hengessä, Markus riutuu ja rääkyy tuskissaan...hohhoijjaa. Itselleni olisi riittänyt eropäätökseksi suhteen noin tuoreessa vaiheessa jo viestien lukeminen, se ei ole tervettä. Ahdistavaa ja pelottavaa - koska se mustasukkaisuudesta turpaanmättäminen alkaa, jos viestit on luettu jo puolen vuoden jälkeen?

Mulla ei ole Ruutu+ssaa, kun en jostain syystä saa asennettua sitä, joten olen juuri Eliaksen tissinhiplausjärkytys -kohdassa ja se on niin TEENNÄINEN! Kun ei ole oikeasti mitään mihin tarttua ja muut jäbät vieressä kärsii, pitää itsekin keksiä jotain mistä järkyttyä niin että yökkii.....hei pliis.....

En mä jaksa uskoa Even ja Danin suunniteltuun saarellaoloon. Uskon että Eve on vaan itsevarma ja avoin mimmi ja jos pitää jostain ihmisestä osoittaa sen ja on valmis kantamaan seuraukset jos sellaisia tulee. Eikä Eve nyt vielä ole mun mielestä mitään kohtalokasta tehnyt... Tietenkin Dania loukkaa ja pelottaa, se on täysin ymmärrettävää.

Mielenkiintoista seurattavaa on! Toisaalta raadollista, että mun viihde syntyy toisten kärsimyksestä, mutta osallistuminen tonne on vapaaehtoista, joten ovat itse myyneet sielunsa tositeeveelle, kyynel.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi