Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avoin kysymys Juhanalle, miten selität, että todella moni entinen työtön on töissä?

Vierailija
01.02.2018 |

Olen ollut välillä työtön, useita kuukausia ja moneenkin otteeseen. Miten selität sen, että olen nyt työelämässä ollut vuodesta 2010 saakka yhtäjaksoisesti? Ensin vuoden toisessa paikassa ja nykyisessä nyt yli kuusi vuotta. Onko työnantajassani jotain vialla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidät on kuntoutettu sosiaalipalvelujen, kuntouttavan työtoiminnan, psykoterapian, psykiatrian avulla takaisin yhteiskuntakelpoisiksi ihmisiksi

Vierailija
2/7 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaänkyröiden viestit pyörivät parodiahorisontin tuolla puolen. Juuri siihenhän uudistuksilla pyritään, että yhä useampi työtön olisikin töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.verkkouutiset.fi/perustoimeentulotukea-sai-yli-400-000-henk…

Perustoimeentulotukea sai yli 400000 henkilöä

Vierailija
4/7 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaänkyröiden viestit pyörivät parodiahorisontin tuolla puolen. Juuri siihenhän uudistuksilla pyritään, että yhä useampi työtön olisikin töissä.

Selitätkö, millä tavoin nämä uudistukset saavat entistä useamman työttömän töihin? Kun minä en ymmärrä, miten ne parantaisivat työnantajien halua palkata työttömiä. Työnantajat ne tässä "kannustimia" tarvitsisivat.

Vierailija
5/7 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan selityksen ihmisten motiiville tehdä työtä työkokeilussa. Työtön ei halua palkkatöihin, mutta sitä vastoin hän haluaa tehdä työtä ilman palkkaa. Miksi?

Vierailija
6/7 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh!!

Vierailija
7/7 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitätkö, millä tavoin nämä uudistukset saavat entistä useamman työttömän töihin? Kun minä en ymmärrä, miten ne parantaisivat työnantajien halua palkata työttömiä. Työnantajat ne tässä "kannustimia" tarvitsisivat.

Suomessa aika moni työnantaja palkkaisi lisää väkeä, jos vain sopivia olisi tarjolla. Tiedän, että ennen Jehovan todistaja kääntyy ateistiksi kuin vasuri tämän uskoo tai haluaa uskoa, mutta kirjoitinpa kuitenkin, koska totta se on.