Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihailit lapsena/nuorena siskossasi/veljessäsi?

Mies32
31.01.2018 |

Niin. Kiinnostaisi tietää. Kateuttakin saa olla mukana, joskaan ei tarvitse. Oliko se jotain lapsellista ja naiivia? Jotain, mikä määritteli koko elämänne?

Kirjoitan romaania, ja ajattelin, että tosielämästähän voisi löytyä vaikka mitä inspistä....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielipäätä ja liikunnallisuutta. Olen melkolailla täysi vastakohta urheilullisille ja fiksuille sisaruksilleni, aina olleet minua parempia kielissä ja kiinnostuneempia urheilusta tosissaan.

Tuntui että itse ei sellaisena "kasin tyttönä" ja vielä perheen nuorimmaisena ikinä pärjännyt missään isoveljelle ja isosiskolle. Aina minua fiksumpia, aina minua parempia, aina helpommalla tuntuivat saavuttavan kaiken. Menivät luma-painotteiseen lukioon ja aikanaan ulkomaille vaihtoon, itse sinnittelin koulussa etenkin kielissä heikosti ja koin aina olevani hieman tyhmä. 

Vierailija
2/2 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia asioita. Musikaalisuutta, teknistä osaamista, yleensäkin luonnetta; rehellinen, luotettava, tunteellinen ja huumorintajuinen kaveri, kaveripiirissäkin tykättyjä. Oon aina ollut ylpeä mun molemmista veljistä ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä