annan Kelalle palautetta mutta
Kommentit (9)
plus, että ne skannaa kaikki asiakirjat niinku. siinä menee aikaa kun semmonen tuhat lomaketta skannataan
Ei se noihin asioihin liity. Oon vaan huomannu yhden "porsaanreiän" jossa voi tapahtua virheitä ja annan palautetta siitä sekä esimerkkejä jotka ovat tosia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se noihin asioihin liity. Oon vaan huomannu yhden "porsaanreiän" jossa voi tapahtua virheitä ja annan palautetta siitä sekä esimerkkejä jotka ovat tosia.
kerro mulle ni mä vastaan. t. KEla
Mä voin kertoo sulle sit ku oot kertonut "porsaanreiän", että kannattaako sun kuitenkaan siitä lähteä Kelaan kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerro mulle ni mä vastaan. t. KEla
Eräs lomake. Katso sitten palautteista.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin kertoo sulle sit ku oot kertonut "porsaanreiän", että kannattaako sun kuitenkaan siitä lähteä Kelaan kertomaan.
En mene Kelaan vaan teen sen verkossa.
Tulevaisuudessa ne nauraa kyllä partaansa koko kerpelee kelalle.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa ne nauraa kyllä partaansa koko kerpelee kelalle.
Ketkä?
joo yksi asia mitä ihmiset ei tajua on, et noi päätökset ei ole kovin nopeita niinku siellä Kelassa. Toimeentulotukeen kylä pitäs saada vastaus viikossa mutta muissa asioissa joutuu kuule odottamaan. Eli odota.