Muita naisia, joiden ei tee mieli seksiä yhtään imetysaikana ja ennen raskauskilojen tiputusta?
Mulla on nyt näin. Inhottaa ajatus siitä, että joku koskisi kivikoviin ja välillä kipeisiinkin maitoa täynnä oleviin rintoihini. Lisäksi mulla on jonkinasteinen laskeuma alapäässä ja antionpohjanlihakset ei ole vielä kunnossa. Lisäksi koen lihoneen vartaloni vastenmieliseksi. Haluan laihduttaa ensin edes suurimmat ylimääräiset kropasta pois. Miehen vakuuttelut ei auttaisi ja onneksi mies ei edes vonkaa nyt. Toisaalta tavallaan voisi mies silti edes kerran kuussa osoittaa haluavansa ja rakastavansa ehdottamalla seksiä. Toisaalta olen onnellinen, ettei mies ehdottele nyt.
Viime raskauden jälkeen olin halukas.
Kommentit (4)
Minua ei ole huvittanut seksi n. puoleen vuoteen synnytyksien jälkeen. Tämä tuli esikoisen syntymän jälkeen yllätyksenä, sitten juteltiin asiasta miehen kanssa ja sovittiin että teen ehdotukset seksiin liittyen (siis kyllä me ollaan kuksittu ennenkuin vauvat ovat olleet sen puoli vuotta vanhoja). Kyllä se siitä taas normaalisoitui.
Kirjoitit että sun rinnat ovat kivikovat? Olettaisin tästä että vauva ei ole vielä kovin vanha? Mitenkäs jos harrastaisitte seksiä/muuta koskettelua yms ilman että mies koskee rintoihisi? Tuo että et haluaseksiä mutta kuitenkin toivoisit että mies lähestyisi sinua välillä on miehelle aika hankalaa kun ei tiedä että onko nyt ok lähestyä vai ei.
Me emme ole harrastaneet mieheni kanssa seksiä yhtään kertaa synnytyksen jälkeen. Vauva on nyt 3kk. Itsetyydytystä olen tehnyt mieheltä salaa 2 kertaa ja molemmilla kerroilla totesin, että hemmetti ei mikään kiihota edes ajatuksenakaan ja tämä ei kiinnosta mua pätkääkään. Orgasmin sain, mutta totesin jutun olevan yhtä tyhjän kanssa kun ei kiinnosta yhtään. Itsetyydytystä kokeilin lähinnä siksi, että halusin tietää pystynkö edes saamaan vielä orgasmin. Aikaisemman synnytykseni jälkeen en heti edes pystynyt, kun lantionpohjalihakset olivat varmaan niin turtana. Mene ja tiedä sitten.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole huvittanut seksi n. puoleen vuoteen synnytyksien jälkeen. Tämä tuli esikoisen syntymän jälkeen yllätyksenä, sitten juteltiin asiasta miehen kanssa ja sovittiin että teen ehdotukset seksiin liittyen (siis kyllä me ollaan kuksittu ennenkuin vauvat ovat olleet sen puoli vuotta vanhoja). Kyllä se siitä taas normaalisoitui.
Kirjoitit että sun rinnat ovat kivikovat? Olettaisin tästä että vauva ei ole vielä kovin vanha? Mitenkäs jos harrastaisitte seksiä/muuta koskettelua yms ilman että mies koskee rintoihisi? Tuo että et haluaseksiä mutta kuitenkin toivoisit että mies lähestyisi sinua välillä on miehelle aika hankalaa kun ei tiedä että onko nyt ok lähestyä vai ei.
Vauva on 3kk. Mulla tulee maitoa todella paljon. En oikeastaan halua, että mies lähestyisi seksuaalisesti, kun mua ei haluta yhtään. Olisi silti kiva jotenkin saada tietää olevansa haluttava. Todennäköisesti en sitten ole raskauskiloineni edes haluttava :(
Itsellä halut palasivat todella vasta imetyksen loputtua. Kyllä aikasemmin oli seksiä mutta ei ne halut kyllä päätä huimannut ja pieni huoli oli että kostunko tarpeeksi. Lisäksi väsymys vaikutti haluihin.