tuntuu hyväksikäytölle yhden tutun käytös
Se ei nykyään tapaa mua muutoin kuin kysymällä seuraksi ravintolaan.
Mulla ei siis muuta virkaa ole.
Toisia ihmisiä se tapaa muutenkin.
Kommentit (14)
Sunhan ei tarvitse onneksi sietää tuota enempää ellet halua.
Minusta olisi kiva, jos kaveri pyytäisi syömään. Ja ainahan ihmisillä on eri kaveriporukoita, joiden kanssa touhutaan eri asioita.
Maksatko sä sille vai miksi toi on hyväksikäyttöä?
Ja hyväksikäyttöä tässä on..? Maksatko kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Maksatko sä sille vai miksi toi on hyväksikäyttöä?
Kelpaa vain baariin seuraksi, ei muuten, siksi.
ohis
En maksa mutta mä kelpaan vain seuraneidiksi, muutenhan ei oo väliä.
Eli rafla ei ole ruokapaikka vaan juottola? Tarvii sua sinne siipinaiseksi, koska näyttää hyvältä sun rinnalla, tai koska ei tunne muita sopivia eikä sit pääsis ikinä iskemään miehiä?
Nimittäin, seuraksi RUOKAravintolaan kuulostaisi tosi kivalta!
Oletko oikeasti yhtään baari-ihmisiä? Tietääkö hän?
Vierailija kirjoitti:
Olet ap? No onko hän kiinnostunut sun seurasta siellä raflassa, vai kuikuileeko vieraisiin pöytiin ja harjoittaa jotain silmäpeliä miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Eli rafla ei ole ruokapaikka vaan juottola? Tarvii sua sinne siipinaiseksi, koska näyttää hyvältä sun rinnalla, tai koska ei tunne muita sopivia eikä sit pääsis ikinä iskemään miehiä?
Nimittäin, seuraksi RUOKAravintolaan kuulostaisi tosi kivalta!
Oletko oikeasti yhtään baari-ihmisiä? Tietääkö hän?
Siis iltaravintola.
Olinhan minä nuorena...
On mullakin kavereita joiden kanssa käyn vain baarissa eikä se minusta ole mitään hyväksikäyttöä. Ne vaan on sellaisia ihmisiä joiden kanssa en jaksa viettää aikaa selvinpäin mutta baariseurana on mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ap? No onko hän kiinnostunut sun seurasta siellä raflassa, vai kuikuileeko vieraisiin pöytiin ja harjoittaa jotain silmäpeliä miehiin?
Kyllä on mutta puhetta on vaikea kuulla kun musiikki kaikaa.
Ilmeisesti yrität kehitellä tunteita kyseiseen henkilöön. Käsite "Kaveri" ei ole mitenkään universaali, moni ei tunne mitään tarvetta nuolla persettä tai olla mieliksi/hyödyksi, varsinkaan jos kaveri on samaa sukupuolta. Draama on aina turnoff, se ei kiinnosta läheisiä eikä tuntemattomia.
Kiva tietää kaikki fb:n kautta nämä muut..