Miksei työttömät perusta videovuokraamokahviloita, jotka olisivat auki myös yöllä kun muut kahvilat on kiinni?
Kommentit (12)
Videovuokraamojen aika meni jo 90-luvulla😂😂😂mutta voithan itse perustaa josnkerta susta idea on hyvä!
Ap voisi perustaa öisin ja jouluaattoisin auki olevan höyrykone ja kirjoituskonevuokraamon. Ai että kun tulisi hilloa!
Työttömillä on hyvin rahaa perustaa vaikka mitä :)
Ei jeesus taas tätä.
Kannattaisi perustaa joku buffet 24h jossa saa nukkua . toki ruoasta kannattaa tehdä mahdollisimman pahaa
Hyvä idea ja nyt saa vhs kasettia kirppareilta halvalla
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi perustaa öisin ja jouluaattoisin auki olevan höyrykone ja kirjoituskonevuokraamon. Ai että kun tulisi hilloa!
Nauroin tälle ääneen :D
Ihan hyvä aloitus. Niin typeriä ovat ne "Työtön! Miksi et tee sitä tai tätä"-aloitukset että tämä on aivan yhtä realistinen ja toimiva.
Ajattelin itse perustaa kirjavuokraamon. Nyt sellaisia ei ole, joten luulisin sen menestyvän aika hyvin.
Siis vuokrataanko tuolla kahvilassa leffoja mukaan, vai voiko niitä katsoa kahvilassa vähän kuin elokuvissa?
Vuokrafilmien business alkaa olla menneen talven lumia. Ja veikkaan ettei yökahvilakaan kannata.
Voit toki laittaa testimielessä tuollaisen firman pystyyn.
Perustapa itse kun noin loistavan idean keksit. Yrityksesi on varmasti oikea kultakaivos.