Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oltuanne kumppaninne kanssa yhdessä viisi vuotta, mikä oli elämäntilanteenne?

Vierailija
30.01.2018 |

Me olemme avoliitossa vuokralla. Ei lapsia, ei vielä ajankohtaista.

Mites muilla? Samanlainen hidas tahti vaiko jo naimisissa, lapset, koirat ja omistusasunnot vai jotain siltä väliltä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet naimisissa pari vuotta ja odotimme kaksosia :) Täytin 25 vähän ennen kuin kaksoset syntyivät.

Vierailija
2/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa olimme olleet naimisissa jo yli 3 vuotta, meillä oli 2-vuotias lapsi ja odotin toista lastamme. Asuimme omistusasunnossa, kerrostalokolmiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme naimisissa, muuttaneet ulkomaille, ei lapsia silloin eikä myöhemminkään.

Vierailija
4/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet 3 vuotta naimisissa, ostaneet talon kaksi vuotta sitten ja esikoinen syntyi tuona viidentenä vuonna, samat vakituiset työt silloin kuin nytkin 25 vuotta myöhemmin.

Vierailija
5/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitto, vuokra-asunto, ei lapsia. Eron partaalla oltiin ja erottiinkin 5,5 vuoden yhdessäolon jälkeen.

Vierailija
6/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme naimisissa,lapsi täytti vuoden,asuimme omakotitalossa jonka olimme yhdessä ostaneet.

Vierailija
7/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin naimisissa, ihan justiinsa menty. Minä olin lähdössä vuodeksi ulkmaankomennukselle, mies oli jäämässä kotiin. Lemmikkejä tai lapsia ei ollut, eka oma talo oli ostettu: hirveä murju hyvällä paikalla sillä ajatuksella, että asutaan vähän aikaa, sitten puretaan murju ja rakennetaan uusi tilalle.

Vierailija
8/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa, toinen vuokra-asunto (alkuun miehen vuokrayksiö) ja okt ostettiin ihan 5v lopulla. Kummallakin vakityö. Lapsi yrityksessä ja todettu että ei ehkä tule kun ei 2 vuoteen ollut tärpännyt. Tavattiin ±30-vuotiaina.

Nyt 13v myöhemmin asumme siinä silloin ostetussa talossa, hankittu kakkoskoti miehen kotiseudulta, mä olen vaihtanut tyäpaikkaa, lapsi on 10v ja avoliitossa pysymme.

Vierailija
9/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin niin nuoria että asuttiin vielä molemmat kotona. Tosin nyt 15vuoden jälkeen ollaan avoliitossa vuokralla, lapsia ei ole eikä tule, naimisiin menoa ei nähdä järkeväksi sillä osataan rakastaan ja pitää huolta toisistamme ilman asiakirjoja. Molemmat töissä. Kaikki ylimääräinen raha säästetään sitä varten, että voidaan jossain vaiheessa ottaa ja lähteä kiertämään maailmaa. Takaisin ei luultavasti tulla.

Vierailija
10/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 27v. kun olimme olleet yhdessä 5 vuotta.

Olimme naimisissa, asuimme omistusasunnossa (kolmio), miehellä hyvä työpaikka ja saimme 1.lapsen. Kaikki oli ok.

Nyt olen 48v. ja yhä olemme yhdessä ja kaikki on yhä ok.

Vierailija
11/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeltiin ja tehtiin töitä samaan aikaan, asuttiin vuokralla, avoliitossa, ei lapsia.

Vierailija
12/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naimisissa, ei lapsia, ei edes asuttu yhdessä. Tiedän, olen friikki!

Vierailija
13/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme naimisissa. Asuimme ulkomailla ja vuokralla. Ensimmäinen lapsi tulossa.

Vierailija
14/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, miehellä vakkarityö, mä opiskelin ja vuokralla asuttiin

Vierailija
15/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin eri maissa, ei avioliittoa tai mitään.

Vierailija
16/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, velaton omakotitalo (ja minun vanha kaksioni sijoitusasuntona), molemmilla työpaikat. Muistaakseni olin tuossa vaiheessa vielä hoitovapaalla.

Vierailija
17/17 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin vuokralla kolmiossa, meillä oli 2-vuotias lapsi, olin vielä hoitovapaalla lapsen kanssa.