Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko huomenna sanoa niillekin joiden kanssa ei ole työvuorossa?

Vierailija
30.01.2018 |

Minä sanon yleensä huomenta niille joiden kanssa tiedän olevani kyseisenä päivänä vuorossa. En sano muille, mutta jos he tervehtivät, tervehdin tietysti takaisin.

Miten asia nyt on? Voiko tervehtiä vaikka ei tee kyseisenä päivänä yhteistyötä? Joskus pitää vielä ensimmäisenä aamulla katsoa seinältä, miten vuorot menee. Teen tämän mahdollisimman nopeasti ja aikaisin, että ei tarvitse mahdollisesti tervehtiä ketään. Jos olen matkalla seinälle, saanko sen ajan olla viljaa? Sitten jos huomaan yhteisiä vuoroja, voin käydä vaikka itse heidän huoneissaan sanomassa huomenta, joiden kanssa on yhteisiä vuoroja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli outo avaus!

Vierailija
2/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tervehtiminen jotenkin ylivoimaisen vaikeaa AP:lle? Miksi ei voi kohdella kaikkia tasapuolisesti, jos kerran samassa yrityksessä työskentelette?

Vierailija
4/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä käyty läpi ennen TET- jakson alkua? Sanot huomenta kaikille keitä aamulla tapaat, ei tarvitse erikseen kiertää huoneissa tervehtimässä.

Vierailija
5/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa siitä elämästä hankalaa noinkin.

Vierailija
6/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot huomenta niillekin, jotka eivät ole kanssasi työvuorossa, saat sanktioksi 10 min ylimääräistä palkatonta työaikaa per väärin tervehditty kollega. Ylimääräinen palkaton työaika suoritetaan perjantaina normaalin työvuoron päätteeksi. Jos teet vuorotyötä, se suoritetaan sellaisena päivänä, jolloin sinulla on työpäivän jälkeen ennalta suunniteltu meno.

Vierailija
7/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jumalauta ala erikseen tervehtimään ketään! Työaikaakin menee hukkaan. Katselet vaan seinille ja keskityt työhösi, saat vielä hyvän maineen ja töitä tulee olemaan jatkossakin tarjolla.

Vierailija
8/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme