Mistä tämä ikävä yhtäkkiä taas tuli?
Olen jo n. 1,5v ikävöinyt erästä henkilöä. Mun suurinta rakkautta, josta en koskaan ole päässyt irti, vaikka vuosia on kulunut ja uusi kumppani tullut.
Meni muutama vuosi, etten paljoa ajatellut tätä entistä. Välillä kävi mielessä ja sen hetken ikävöin, sitten se kaipaus pikkuhiljaa taas meni ohi. Sellaista pientä vuoristorataa ollut nämä vuodet.
Mutta sitten nyt. Miten tuli taas niin ikävä ja miten kestää näin kauan? Miksi ei mene ohi?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Olet maalaillut hänestä mielikuvan, johon olet rakastunut. Oikeasti hän on tavallinen ihminen hyvine ja huonoinekin puolineen. Ehkä suloiset muistikuvasi rapistuisivat, jos pääsisit oikeasti hänen kanssaan tilanteeseen, josta nyt vain haaveilet (suhde, sänky tms.).
Hän on ihan tavallinen ihminen, todellakin.
Mutta tuota olen usein miettinyt, että ehkä sitten pääsisin lopullisesti irti, jos saataisiin asiat jollain tavalla kokonaan päätökseen. On ollut tunne, että suhde jäi tavallaan kesken.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet maalaillut hänestä mielikuvan, johon olet rakastunut. Oikeasti hän on tavallinen ihminen hyvine ja huonoinekin puolineen. Ehkä suloiset muistikuvasi rapistuisivat, jos pääsisit oikeasti hänen kanssaan tilanteeseen, josta nyt vain haaveilet (suhde, sänky tms.).
Hän on ihan tavallinen ihminen, todellakin.
Mutta tuota olen usein miettinyt, että ehkä sitten pääsisin lopullisesti irti, jos saataisiin asiat jollain tavalla kokonaan päätökseen. On ollut tunne, että suhde jäi tavallaan kesken.
ap.
Minusta tuntuu ihan samalta, erosta nyt reilu vuosi. Jotenkin jäi tosiaan kesken, toisen osapuolen mielestä varmaankaan ei. Välillä tulee ikävä ja joskus unissa käyn asioita läpi exän kanssa, eli alitajunta edelleen sitä käsittelee. Huoh.