Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden avioliitot kuin elinkautisia?

yksin
29.01.2018 |

17v naimisissa ja en kestä enää. Oon yrittänyt kaikki keinot että rakastuisin mieheeni uudestaan mutta en vaan pysty. Kaikki inhottaa/ärsyttää mitä tekee tai sanoo. Tuntuu että kuristun. En pysty hengittämään. Olen ollut todella pitkään kotiäiti. Omaa rahaa ei ole juuri yhtään. Haluaisin lähteä, mutta en tahdo viedä lapsia jonnekin slummiin vuokralle asumaan ja että joudutaan hakemaan ruoka leipäjonosta. Niinpä vain vajoan joka päivä syvemmälle juoksuhiekkaan. Pelkään mielenterveyteni menevän ennenkuin lapset lähtevät kotoa ja saan vihdoin vapauteni.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman mielenterveyden rippeiden vuoksi kannattaa hankkiutua työelämään heti kun mahdollista. Se saattaa kohentaa myös suhdetta mieheen.. tai sitten ei. Minulla on sama tilanne, vihaan elämääni ja miestäni ja tuntuu siltä että hautaudun elävältä. Onneksi pääsen sentään välillä töihin vaikkei sekään kaksista ole. Elämä on paskaa.

Eipä sitä ikinä voinut kuvitella että elämästä tulee näin harmaata. Tsemppiä hurjasti sinullekin! Tiedän ettei olla ainoita tässä tilanteessa olevia. Jos se yhtään lohduttaa.

Samassa venessä ollaan joo. Minä vaan en kyllä halua enää  "kohentaa" suhdettani mieheeni. En vaan saa aikaiseksi tehdä eron eteen mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän