Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokeriarvo koholla koska paasto ennen verikoetta liian lyhyt?

Vierailija
29.01.2018 |

Onko tietoa tästä? Menin verikokeeseen ja unohdin olla syömättä 10-12h. Olin 9h40min syömättä. Huomasin asian yöllä, mutta eipä sille enää mitään voinut. Nyt oli kuulemma verensokeri koholla, yli 7, kun kuuluisi olla alle 6. Otetaan uudet kokeet. Mietin, kuinka paljon tuo mahtoi vaikuttaa? Onko näppituntumaa sanoa? Pitkäaikassokeri otetaan nyt myös, sitä ei vielä otettu.
En ole ylipainoinen, mutta en liiku ja olen "omena". Mietin vaan, että hitt.. jos se on diabetestä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silti vaikuttaa melko korkealta vaikka ayömisestä noin kauan aikaa.

Vierailija
2/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä silti vaikuttaa melko korkealta vaikka ayömisestä noin kauan aikaa.

:( voi EI!

En ala mitään. Sellainen elämäntilanne, että aika vaikea kauheasti parantaa elintapojakaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ollut aika väsynytkin. Mutta jos saisin lääkkeitä, piristyykö siitä yhtään? Vai saako niiden sivuvaikutuksista väsymisen? Eli plus miinus nolla? Kokeeko kukaan piristyneensä niistä?

Vierailija
4/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kakkostyypin diabetes ja verensokerini on aamulla (oltuani 8 - 10 tuntia syömättä) yleensä 4.5 - 5.5.

Vierailija
5/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos silti saisin painoa pois 5 kg niin ilmeisesti sekin voisi auttaa, jos sitten selviää, että mulla on diabetesta? En todella mielellään ottaisi lääkitystä.

ap

Vierailija
6/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kakkostyypin diabetes ja verensokerini on aamulla (oltuani 8 - 10 tuntia syömättä) yleensä 4.5 - 5.5.

Mutta siis lääkkeillä? Se on eri tilanne tietenkin.

ap

Vierailija
7/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa tästä? Menin verikokeeseen ja unohdin olla syömättä 10-12h. Olin 9h40min syömättä. Huomasin asian yöllä, mutta eipä sille enää mitään voinut. Nyt oli kuulemma verensokeri koholla, yli 7, kun kuuluisi olla alle 6. Otetaan uudet kokeet. Mietin, kuinka paljon tuo mahtoi vaikuttaa? Onko näppituntumaa sanoa? Pitkäaikassokeri otetaan nyt myös, sitä ei vielä otettu.

En ole ylipainoinen, mutta en liiku ja olen "omena". Mietin vaan, että hitt.. jos se on diabetestä!

Mitä söit edellisellä kerralla? Tuskin vaikutti paljoakaan, jos söit suht kevyesti. 20 minuutin heitto kymmeneen tuntiin on todella vähän.

Vierailija
8/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se puhjeta karppaamisen seurauksena? Karppasin, sain hienosti kiloja pois, 8 kiloa oli liikaa ihannepainoon, lopetin sen, paino pysyi aika hyvin, mutta on kyllä palaillut sittemmin, mutta en ole koskaan sietänyt liian hyvin hiilihydraattia, mutta aina aiemmin olleet arvot ihanteelliset.

ap

Vierailija
9/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä söit edellisellä kerralla? Tuskin vaikutti paljoakaan, jos söit suht kevyesti. 20 minuutin heitto kymmeneen tuntiin on todella vähän.

En muista, pähkinöitä ainakin, ja jonkinlaista ruokaa...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi