Onko KIPINÄ mahdollista palauttaa?
Moikka!
Mulla oli näin joulu-tammikuun aikana tilanne, jolloin tapasin mukavan miehen ystäväpiiristäni. Pidimme toisistamme ja puhuimme päivittäin tekstiviestitse sekä Snapchatissä. Suhteemme eteni tosin aivan liian nopealla tahdilla, kun jokin ylempi voima otti minusta kontrollin ja laittoi minut kysymään häneltä kuukauden tapailun jälkeen, mikäli hän haluaisi tapailla vakavasti -hän myöntyi. Kaduin sanomaani heti seuraavana päivänä, samoin hänkin, sillä tunsimme molemmat, että etenimme liian nopeasti. Emme tosin kumpikaan rohkeneet sanoa sitä toisillemme heti.
Vihdoin pari päivän päästä, kun uskalsimme puhua asiasta puhelimessa, tapailu päättyi, kun hän kertoi välittävänsä minusta, mutta hänen tunteensa minua kohti olivat viikon sisällä hiipuneet ja niiden muuttuneen kaverillisiksi. Minä olisin kuitenkin vain halunnut ottaa ison askeleen taaksepäin ja jatkaa tapailua normaaliin tapaan, mutta hiljalleen.
Nyt kaipaisinkin suoria mielipiteitänne. Onko mahdollista, että saisin hänet kiinnostuneeksi minusta romanttisessa mielessä vielä ehkä noin parin kuukauden päästä, voiko kipinän sytyttää uudelleenvai onko tämä nyt täysin menetetty tapaus?
Kommentit (5)
Monta kertaa tottakai. Tiedän, että hän on hyvin rehellinen ja kunnollinen mies, sillä ollaan samassa kaveripiirissä, ei toki läheisiä. Asutaan eri paikkakunnilla tällä hetkellä ja hän kävi vklp kylässä, suunnitteli romanttisia treffejä ja kertoja kun tulisi taas käymään ja piti huolta musta, eikä siis käyttänyt minua hyväkseen.
Tein vaan virheen mennessäni liian nopeasti.
Siksi mietinkin, että saattaisin se olla mahdollista, että hän säikähti ja voidaan aloittaa ajan kuluttua ehkä uudestaan, mikäli molemmat haluaa.
AP
Toivottavasti.
On myös kokemusta että mies vain menettää mielenkiintonsa. Tai mikä pahinta, ottaa yhteyttä vain sillon kun haluu jotain.
Niin toivottavasti!
Harmi,että sama on tapahtunut sullekin. Oisin niin ilolla lukenut toivoa antavan tarinan, jossa kaksi ihmistä palaa toistensa luokse tyhmän yhteisen virheen jälkeen. haha. -ap
He is just not that into you.