Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantaista tulee upea alku!

Vierailija
29.01.2018 |

Keskiviikkona kylttejä tekemään. Hienoa päästä mukaan torille! Niin kauan kuin on noita untamoita, jotka eivät edes ymmärrä, mitä aktiivimalli tarkoittaa, asiaa on pidettävä esillä.

Jankutetaan, kunnes saadaan uusi hallitus. Sellainen, joka valmistelee lait huolella ja on niistä niin ylpeä, että käy myös keskustelun eduskunnassa, ei yritä valehdella, piiloutua savusaunaan, eikä hiljentää arvostelijoita Kokoomuksen tapaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaista tulee upea alku minun viikon lomalleni, se on ihan totta, mutta aika noloa sitä nyt on tällä lailla ihan koko kansalle tuulettaa.

Vierailija
2/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikkona kylttejä tekemään. Hienoa päästä mukaan torille! Niin kauan kuin on noita untamoita, jotka eivät edes ymmärrä, mitä aktiivimalli tarkoittaa, asiaa on pidettävä esillä.

Jankutetaan, kunnes saadaan uusi hallitus. Sellainen, joka valmistelee lait huolella ja on niistä niin ylpeä, että käy myös keskustelun eduskunnassa, ei yritä valehdella, piiloutua savusaunaan, eikä hiljentää arvostelijoita Kokoomuksen tapaan.

Hallitus, joka ei pitäisi ihmisiä pilkkanaan? Olisipa hieno ja ihana tulevaisuus. Tehdään se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin perjantaina lämmittää saunan ja nautiskella olutta.

Vierailija
4/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivoitunut kirjoitti:

Tuohan kuulostaa hienolta, sitten mielenilmauksen jälkeen!

Vierailija
5/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni meistä saa osallistua tällaiseen ensimmäistä kertaa. Kokemus tämäkin. Kiitos Juha ja Jari ja muut kaverit.

Vierailija
6/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa toisessa kappaleessa kiteytyivät aika hyvin omat syyni lähteä Senaatintorille. Yksikään aiempi hallitus ei ole näin suoraan osoittanut halveksuntaansa äänestäjiä ja demokratiaa kohtaan.

Vierailija
7/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa lähteä, mutta olen hengessä mukana.

Vierailija
8/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti sanottu. Piristi kun on lukenut liian paljon vaalien jälkeistä kitinää sieltä täältä. Nyt on aika unohtaa porvarit, köyhät, keppuloinnit ja koota yhteisvoima torille aktiivimallia vastaan välittämättä sak:sta tai ay-liikkeestä.

Vierailija
9/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ilonpilaaja, kun kerron että meillä on keskustahallitus ja että aktiivimalli on peräisin ay-liikkeeltä itseltään.

Vierailija
10/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa lähteä, mutta olen hengessä mukana.

Olisi hieno saada jokainen mukaan. Luulen, että tulee sellainen tilaisuus, jossa kannattaa olla paikanpäällä.☺

Vierailija
11/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ilonpilaaja, kun kerron että meillä on keskustahallitus ja että aktiivimalli on peräisin ay-liikkeeltä itseltään.

Et pilaa minun iloani. En ole menossa tukemaan ay-liikettä. Menemme kaikki vastustamaan aktiivimallia.

Vierailija
12/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kannatan aktiivimallia niin teen töitä perjantain ihan normaalisti.

Tukia on syytä pienentää, sen näkee asenteista.

Vierailija
13/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti sanottu. Piristi kun on lukenut liian paljon vaalien jälkeistä kitinää sieltä täältä. Nyt on aika unohtaa porvarit, köyhät, keppuloinnit ja koota yhteisvoima torille aktiivimallia vastaan välittämättä sak:sta tai ay-liikkeestä.

Juuri näin. Aktiivimallin vastustaminen on meidän kaikkien yhteinen asia. Muut asiat ja erimielisyydet unohdetaan perjantaiksi.

Vierailija
14/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kannatan aktiivimallia niin teen töitä perjantain ihan normaalisti.

Tukia on syytä pienentää, sen näkee asenteista.

Mene vain töihin. Jonkunhan on tienattava verorahoja, joita tarvitaan työttömien höpökursseihin.

Sinua ei sitten työllisenä huoleta, mihin kaikkeen hallituksen toimet vielä johtavat?

Vierailija
15/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus teitä.

Vierailija
16/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuolla tavalla poistatte nykyisetkin työpaikat.

Vierailija
17/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä terveisiä laittaisit mielenosoituskylttiin osoituksena hallitukselle typerästä aktiivimallista?

Vierailija
18/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tuolla tavalla poistatte nykyisetkin työpaikat.

Siis jos ette pysäytä hallitusta, palkkatyöt tulevat todellakin siirtymään palkattomille kokeilijoille ja muille orjille.

Vierailija
19/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivoitunut kirjoitti:

Mattilako se siellä taas pakoilee vastuuta savusaunallaan?

Vierailija
20/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä terveisiä laittaisit mielenosoituskylttiin osoituksena hallitukselle typerästä aktiivimallista?

Minä yrittäisin kehitellä jotakin rehellisyydestä ja avoimesta keskustelusta.