Onko kenelläkään tietoa, kulkevat ratikat, metro tai lähijunat pääkaupunkiseudulla perjantaina?
Joka paikassa puhutaan vain busseista, mutta eikö Hsl:n lakko yleensä kosketa muitakin liikennevälineitä?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa puhutaan vain busseista, mutta eikö Hsl:n lakko yleensä kosketa muitakin liikennevälineitä?
Ei siitä ole vielä julkaistu tietoa. Mutta käsittääkseni lähijunien kuskit eivät ole hsl:n väkeä vaan vr:n.
Ilmeisesti metron- ja veturinkuljettajat eivät ole vielä suvainneet kertoa HSL:lle, tulevatko he perjantaina töihin vai ei. Minuakin harmittaa, että sivuilla ei ole tarkempaa tietoa, mutta toisaalta sitä on aika mahdoton antaa, jos kuljettajat eivät kerro, ovatko he (laittomassa) lakossa vai eivät.
HSL:n sivuilla tosiaan on vain, että myöhemmin kerrotaan tarkemmin... Lähijunat taitaa VR ajaa yhteistyössä HSL:n kanssa, enpä tiedä onko sillä merkitystä tässä.
Potkut jokaiselle lakkoilijalle ja työkkäristä uudet duunarit tilalle. Kelpais varmasti työ monelle.
No nyt tais iskeä omaan nilkkaan. Mä olen työtön ja olin menossa Senaatintorille perjantaina ja tulossa kauempaa hsl-alueelta, mut jos dösät ei kuljekaan. Muulla pelillä ei pääse. Kiva.
Olisko tätä pitänyt alkaa vastustaa jo vähän aiemmin? Nythän tämä on ns puntissa, niin aika turhaa on enää äpistä.
hsl ilmoittaa asiasta koskien metroja myöhemmin???
luki heitin sivustolla