Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä liina paras vastasyntyneelle? ov

16.04.2006 |

Minulla on pemmikaanin trikooliina ja sitä käytin kuopuksellamme, en kuitenkaan vastasyntyneenä.Trikooliina varmaankin käy hyvin vastasyntyneellekkin,kun opettelee oikeita sidontoja.Olen miettinyt rengasliinaa vai mikäs olis helpoin ja mukavin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä trikooliina on helpoin vastasyntyneen kanssa. Jos jotain uutta haluat kokeilla, on rengasliina myös alussa kiva, mutta sitä ei välttämättä tarvitse, eikä se ole mun mielestä kantajalle niin mukavakaan kuin trikoinen. Suurin plussa on se, että sen saa sujautettua niin nopeasti päälle.

Vierailija
2/3 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tykkäsin ja sen meinaan nytkin ottaa laitokselle mukaan..isommalla tykkäsin kudotusta, pitkästä..

t.anni 39+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla se on jo, niin ottaisin sen käyttöön. Kudottu pitkä liinakin on hyvä, erityisesti jos on jo kokemista sidonnoista. Trikooliina on käsittääkseni vähän helpompi sitoa? Toisaalta sitten kun lapselle tulee painoa lisää se antaa helpommin periksi (lapsi valuu liinassa alaspäin tai pääsee rimpuilemaan).

Minulla oli rengasliina käytössä siitä asti kun lapsi oli noin puolivuotias. Kannoin lyhyitä matkoja ulkona (esim. kun heräsi vaunuissa kaupungilla ja halusi sieltä pois, oli liinassa tyytyväinen) ja sisällä kotihommia tehdessäni. Suuri plussa tosiaan se, että lapsen saa nopeasti liinaan ja pois sieltä. Vielä pienempää kannettaessa kantaminen ei rasita niin paljon yhtä olkaa, silloin voi ehkä pidempiäkin aikoja käyttää kerrallaan. Pidempiin matkoihin pitkä liina on kuitenkin varmaan aina paras.

Olen hankkinut erilaisia liinoja lapsen kasvaessa :) Kudotun pitkän liinan ostin kun lapsi oli melkein vuoden vanha ja sillä olen tehnyt pääasiassa selkäsidontoja. En paljoa enää kanna ollenkaan (tyttö 1 v 7 kk), mutta jos kannan niin aina selässä. Ja siellä tyttö viihtyy! Jos haluaa hankkia koko kantokaudelle vain yhden liinan, silloin valitsisin ehkä juuri pitkän kudotun liinan. Sillähän voi halutessaan tehdä myös lonkkasidoksen (vähän rengasliinan tapaan), tosin liinan päät pitää sitten jonnekin saada mahdutettua.

t. Taika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi