Hävettääkö nyt sinua, joka äänestit muuta kuin Niinistöä?
Niinistö lähetti kannatuksellaan kylmän suihkun muita äänestäneille. Samalla tämä oli kansan mandaatti aktivointimallille.
T. Anneliisa
Kommentit (54)
Haavistoa äänestin eikä hävetä yhtään. Miksi hävettäisi?
Ei todellakaan, enemmän olen ylpeä siitä että jotain kriittisyyttä ja ajattelukykyä jäljellä.
Täh?! Eikö äänestämisen tarkoituskaan ole äänestää häntä, kuka on minusta sopivin tehtävään? Kuuluuko siis yrittää arvata, mitä enemmistö ehkä äänestää, ja äänestää häntä?
Ei, ei hävetä.
Kyse on juurikin veikkauksesta. Pääsee pätemään että arvasi oikein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö lähetti kannatuksellaan kylmän suihkun muita äänestäneille. Samalla tämä oli kansan mandaatti aktivointimallille.
T. Anneliisa
Taidat olla 60+ - vanhukset äänestivät itselleen pysyvän köyhyyden. Sittarin ennakkoäänipaikalla vanhuksia jonotti - aika surkeaa sakkia oli. Vanhoissa vaatteissa...
Mistä tiedät ketä he äänestivät. Olen 60 ja en koe olevani vielä vanhus. Työtön olen kyllä ollut vähän yli vuoden. Sitä ennen 40v töissä. En ole myöskään köyhä. En äänestänyt Niinistöä vaikka hän kelpaa kyllä minulle pressaksi. Aktiivimalli on eri asia, ei liity pressanvaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
No en äänestänyt Saulia. Vanha mies joka lapsen mennyt tekemään. Jäisi kotiin hoitamaan lastaan.
Samaa mieltä, Väyrynenkin olisi ollut tässä mielessä parempi, ei enää sentään ole hankkinut vanhoilla päillään lapsia. Ei taida Saulilla järkeä olla päässä. Ei Kekkonenkaan sentään lapsia hankkinut vanhoilla päivillään, järki hoi....
Ihmisillä menee niin onnellisesti puurot ja vellit sekasin. Eduskunta päättää sisäpolitiikasta, haukukaa siis oikeeta puuta.
Ei hävetä. Tämä lopputuloshan oli jo ennalta tiedossa.
Ihmetyttää vaan ihmisten tyhmyys, kun äänestävät omalle maalleen tuhoa.
Suomalaiset ovat niin idiootteja, etteivät äänestä sitä ketä haluaisivat, vaan sitä jonka luulevat voittavan. Vähän kuin lottoa, että kuka voittaa ja päästään sanomaan, että äänestin "oikein". Pitäisiköhän kansalle järjestää opetusta siitä, että mikä vaalien tarkoitus on. Se ei ole se, että katsotaan galluppeja ja ajatellaan että tuota ei ainakaan kannata äänestää kun se ei varmaan voita.
Hävettää niiden puolesta jotka äänestivät Niinistöä, jonka taustaryhmät tukevat Natoon liittymistä.
Itse olen hyvinkin ylpeä siitä että äänestin Paavoa.
En ole tyhmä laumasielu, joka ei ajattele itse vaan syöksyy lauman perässä vaikka rotkoon niinkuin sopulilauma
Mielenkiintoinen nähdä kun EU:sta tulee liittovaltio ja suomesta sen syrjäseutu. Kaikki on kyllä ihan itse ansaittua.
En äänestänyt Saulia, enkä tule ikinä äänestämään! Sama koskee kaikkia muita porvari kyykyttäjä kokoomus taustan omaavia. Ääneäni ette saa muuta kuin vilpillä ja (sehän teiltä onnistuu) eikö?.
En äänestäisi koskaan kokoomusta. Enkä Persuja.
Ei hävetä, se on melkein ainoa positiivinen asia että ainakin voin jälkikäteen sanoa etten ollut mukana kun virheitä tehtiin. Jokainen menee joskus multiin mutta vain harva ilman katumuksia.