Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näetkö koskaan painajaista että kirjoitat Av-palstalle vahingossa oman nimesi tai jonkun yksilöivän tietosi?

Vierailija
28.01.2018 |

Itse pelkään lähes päivittäin että puhelimeni näppiksessä paste-napissa oleva kopioitu teksti tulee epähuomiossa viestini loppuun ja julkaisen tänne vahingossa tilinumeroni ja nimeni, joita käytän lähes päivittäin nettikaupankäynnissä. Se oliskin aikamoista. Erittäin nolo kommentti tai avaus, jossa perässä oma nimeni tilinumeroineen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain samantapaista pelkään juu ja samoin jos joskus kopsaan linkkiä palstalle välilehdestä niin olen ihan hysteerisen tarkka ettei tule kopioitua väärää sivua (mulla on aina blogi ym auki tässä samalla)...

Vierailija
2/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään, että vahingossa klikkaan noita fb-jakonappuloita. Olisi ihan hirveää, jos joku markkina-arvokeskustelu tai tindertreffiketju lävähtäisi fb-seinälle päivityksenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Toisaalta joku aika sitten yhdessä ketjussa putintrolli kävi kuumana ja kävi ilmi, että olivat seuranneet kirjoittelujani täällä. Hiukan vikaan meni, mutta sen verran oli tarkalla kammalla haravoitu, että pelästyin ja lopetin kirjoittelun joksikin aikaa.

Vierailija
4/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään, että vahingossa klikkaan noita fb-jakonappuloita. Olisi ihan hirveää, jos joku markkina-arvokeskustelu tai tindertreffiketju lävähtäisi fb-seinälle päivityksenä. 

Ne saa poistettua käytöstä adblockilla ainakin selaimella, kännykästä en tiedä.

Vierailija
5/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnytkin niin, moderointi oli silloin nopeaa, eikä tuo oikeastaan olisi haitannut, ei ollut suurista asioista kyse.

Vierailija
6/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta joskus näen unta että olen jossain telkkariohjelmassa urpoilemassa. Sekin on aika paha.

Vierailija
7/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderaattori auttaa jos vahinko pääsee käymään.

Vierailija
8/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilinumerohan olis hyvä. Joku vois laittaa rahaa :D

Vierailija
9/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saa vai? Minulla on nytkin kyllä läppärissä adblock, mutta kyllä nuo nappulat tuossa silti näkyvät. Ja puhelimella tätä enemmän pelkään, kun siinä on fb auki koko ajan. 

Vierailija
10/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saa vai? Minulla on nytkin kyllä läppärissä adblock, mutta kyllä nuo nappulat tuossa silti näkyvät. Ja puhelimella tätä enemmän pelkään, kun siinä on fb auki koko ajan. 

Toki sun täytyy itse ne valita piilotettavaksi. Kokeile klikata adblokista "Estä elementti" niin huomaat että täältä voi poistaa kaiken yksitellen.

11/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe painajaisia asiasta... :D

Vierailija
12/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran pastennut tänne jonkun työjutun, kun olen ollut täällä samaan aikaan. Huomannut onneksi ajoissa, mutta apua!

13/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni yhden kommentin, jossa jollain oli vahingossa tullut omat tai jonkun muun yhteystiedot. Varmaan just pastettamalla. Ei kyseessä muistaakseni ollut mikään kovin paha kommentti, joten ei jäänyt mieleen mitä hän siinä kirjoitti.

Kaksplussalla yks nimimerkki unohti vissiin kirjautua ulos ja haukkui toisten vauvoja rumiksi ja ällöttäviksi tms. Ei näkynyt sitä nikkiä enää koskaan palstalla. :DDD

Vierailija
14/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

t. Milka Venäläinen

Vierailija
15/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki sun täytyy itse ne valita piilotettavaksi. Kokeile klikata adblokista "Estä elementti" niin huomaat että täältä voi poistaa kaiken yksitellen.

No niinpäs saikin, kiitos. 

Vierailija
16/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran postasin yhdelle toiselle palstalle vahingossa feikkisähköpostini, joka on siis feikkinimellä. Nimi tosin on sellainen että se on Suomessa käytössä yleisesti, eli joku sen niminen sai sit nimensä nettiin.

Vierailija
17/17 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti enemmän minua huolettaa, että isoveli valvoo ja profiloi, koska en aina jaksa käynnistellä tor browseria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan