Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotona yöllä pelkääjät! Asutteko kerrostalossa vai missä? ov

Vierailija
16.04.2006 |

Minä pelkään täällä kun asutaan omakotitalossa, vanhassa, seinät napsuu yms... lähimmät naapurit 200-300 metrin päässä (no yhet asuu 50m päässä samassa pihassa).

Mutta sillon toisaan kun asuin yksin, asuin kerrostalossa, siellä en pelännyt koskaan, enkä pelkäis nyttenkään.

Mutta jotenkin vaan täällä pelkään, vielä kun tiedän että mein kellarin kautta pääsee sisälle...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin kerrostalossa ja nyt omakotitalossa. Pelkään ja kovasti, enkä tiedä mikä auttaisi.

Vierailija
2/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis mitään murhamiehiä vaan aaveita ja hirviöitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä näytä pelkoa niin selvästi. Kerrostalossa en koskaan pelännyt. Jos olen yksin kotona, niin pelottaa kyllä hakea vaikka pyykit illalla kellarista. Enkä tajua miksi, koska kellarin ovessa on vielä sellainen turvakaide.

Vierailija
4/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään myös aivan kamalasti, että joku murtautuu lastenhuoneen ikkunasta sisään. Aivan sairas pelko... mutta pelkonsa kullakin ;)

Vierailija
5/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rapusta kuului jatkuvasti spurgujen tappelua, poliiseja kävi paikalla yms. pahinta oli kun narkit asu melkein naapurissa. niitä pelkäsi enemmän kuin spurguja.

Vierailija
6/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuului epämääräisiä ääniä aina välillä. Joskus kun tulin pienessä hutikassa kotiin yläkertaan kuulin pianon soittoa, eikä talossa ollut muita kuin minä. Oliko hutikalla asiaa kuuloaistimukseen, vai oliko siellä alakerassa joku, sitä en tiedä.

Vierailija
7/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulisin että nämä ihmiset ei tosiaan asu maalla... missä niitä naapureita ei seinän takana ole...

AP