Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haaviston kannattajat käyvät säälilsi.

Vierailija
28.01.2018 |

olet huomannut että tällä palstalla olevat haaviston kannattajat on varmoja siitä että haavisto voittaa. heille tulee olemaan järkytys, kun haavisto jää kakkoseksi. jos huonosti käy niin joutuu tyydymään kolmossijaan. voitte lohduttautua sillä ettei hopea tai pronssi ole kovin huono suoritus. onhan miesleijonatkin saaneet monesti joko hopeaa tai pronssia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä LAURA - numero 5 - Vaalien voittaja!

Vierailija
2/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaviston tappio johtuu siitä että suomalaiset ovat homofoobikkoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet huomannut että tällä palstalla olevat haaviston kannattajat on varmoja siitä että haavisto voittaa. heille tulee olemaan järkytys, kun haavisto jää kakkoseksi. jos huonosti käy niin joutuu tyydymään kolmossijaan. voitte lohduttautua sillä ettei hopea tai pronssi ole kovin huono suoritus. onhan miesleijonatkin saaneet monesti joko hopeaa tai pronssia.

Tuskinpa moni on varma, minä en ainakaan. Uskon, että Niinistö voittaa.

Vierailija
4/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole huomannut että Haaviston kannattajilla olisi noin epärealistisia haavieta. Eihän Haavistolla ole lainkaan samanlaista nostetta kuin edellisissä vaaleissa, eikä Haavisto ole mitenkään tosissaan edes haastamassa Niistöä, jolla oli alussa pohjoiskorealaiset kannatuslukemat.

Samaa en valitettavasti voi todeta Huhtasaaren ja Väyrysen kannattajista. Heistä tuntuu aika moni kuvittelevan että näillä olisi jotain mahdollisuuksia toiselle kierrokselle.

Vierailija
5/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Pari sukulaista sanoi, että äänestävät vain siinä tapauksessa jos Haavisto on menee 2. kierrokselle. Vain siksi, ettei homo voittaisi. Eivät ole sivistyneitä niin minkäs sille mahtaa...

Vierailija
6/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt Haavistoa, mutta saan kyllä mielihyvää siitä, että Huhtasaari jää kauas taakse marginaaliin.

Vierailija
7/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyryselle lähti minun ääneni

Vierailija
8/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sääli. Emme me ole kuvitelleetkaan Haaviston voittavan. Toisin kuin palstaper.ut, me ymmärrämme mielipitetiedustelujen lukuja ja uutisia ylipäätään ihan hyvin.

Vierailija
9/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaviston äänestäjänä en ole pettynyt tuloksesta oli se mitä tahansa. Olen äänestänyt OMIA ARVOJANI ja niihin en ole pettynyt koskaan.

Vierailija
10/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Säälittävää sakkia.

Vierailija
11/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua Haaviston homous haittaa.

Hän ei vain aja samoja arvoja kanssani.

Vierailija
12/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ei edes vaivautunut vaalivalvojaisiin.

Aika plaah.

Vierailija
13/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on Vihreiden ehdokas ja siksi harva haluaa äänestää sitä.

Vierailija
14/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua tarvitse sääliä. Ehdokkaani on todella hyvä, jos ei nyt pääse niin äänestän kolmannenkin kerran. Paranee vain vanhetessaan.

Vierailija
15/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että Niinistö voittaa mutta äänestin Haavistoa. Siksi, että en halua antaa ääntäni kokoomukselle tai keskustalle, vaan kenelle tahansa muulle. paitsi persuille ja väyryselle, tyhmyys on niin sietämätöntä.

Olen työelämässä, hetero, naimisissa, en poliittisesti valveutunut mutta nyt riittää. Ensin persujen toilailut julkisuudessa, herra hakkarainen, sitten ettei joku joka elä samojen normien mukaan kuin sata muuta niin olisi oikeutta solmia avioliittoa halutessaan, erosin saman tein kirkosta ja siirryin viherpiipertämään. Nyt aktiivimalli suunnitellaan kyykyttämään muutenkin heikoilla olevia, toivon että seuraavissa vaaleissa kokoomus ja keskusta saa huutia.

Vierailija
16/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Kyllä varmaan quote=Vierailija]Haaviston tappio johtuu siitä että suomalaiset ovat homofoobikkoja[/quote]

Ehkä ei kokonaan siitäkään, sillä Haavisto on vain ylioppilas, eikä ole jatkanut tietojensa keräämistä opiskellen vaikkapa valtio-oppia. Hän pärjää omissa asioissaan, ei presidenttinä. Ehkä myös se haittaa äänestäjiä, ettei hän voisi päästä moneenkaan maahan vierailemaan, ei edes Venäjälle  tai vaikkapa Yhdysvaltoihin. Rouva Haavisto on miespuolinen, joten kaikki arabimaat ja muut boikotoisivat hänen tuloaan. Muuten Haavisto on näyttävän näköinen, ja miellyttävän oloinen, ehkä opiskelu vaikkapa tuomariksi auttaisi.

Vierailija
17/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti jotkut luulee noin?,ihan vitsillä laitoin tuon

Vierailija
18/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin Haavistoa, ja olen sen täälläkin kertonut. Ja silti olin aika lailla varma, että Haavisto tulee kakkoseksi eikä voita, koska kuten totesin tuossa toisessa ketjussa:

"Kansa sanoi kyllä pysyvyydelle. KUKAAN muista ehdokkaista ei saanut kirpun kusen vertaa ääniä, koska suomalaiset eivät pidä muutoksesta, ellei edellinen kaveri ole kussut asioita kaikilla mahdollisilla mittapuilla. Suomalaiset tykkäävät turvallisuudesta. Niinistön edellinen kausi meni ihan ok, jopa edustuskelpoisesti, joten äänestäjille tuttua ja turvallista on valita toinen kausi ihan ok, jopa edustuskelpoista."

Vierailija
19/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskusta jo tunaroi nämä vaalit mikä oli ilahduttavaa. Kiva odotella seuraavia vaaleja, annan ääneni mille muulle tahansa kuin oikeistolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi