Mitä teillä on tänään ruuaksi?
Kommentit (65)
Kasslerpihviä mango-pippurikermassa, paistettua riisiä ja yrttiporkkanoita. Jälkkäriksi mämmiä ja sitruunasorbettia.
Naudan paahtopaistia, uunijuureksia ja vihersalaattia
Paistettua kuhaa, palsternakkamuusia ja paahdettua parsakaalia.
Uunilohta ja keitettyjä perunoita ja porkkanoita sekä vihersalaattia
Salaattia, jossa on kanaa, raejuustoa, kurkkua, tomaattia, salaattia. Kastikkeena vähän auringonkukkaöljyä. Päivälliseksi on kananmuna ja iltapalaksi kreikkalaista jugurttia marjoilla.
Hirvenliha kastiketta ja perunoita
No ei yhtään innosta ruoanlaitto juuri nyt. Löytyi kaapista suomalaista quinoaa, sen kanssa mustapapuja, avokadoa ja jotain tuoreita kasviksia. Jos en saa lasta muuten syömään, kaivan tortillalätyt esille. Salsaakin pitäisi olla. Illalla varmaan joku puuro.
Täytettyjä lettuja ajattelin tehdä illalla, lounaalla söimme kanasalaattia.
Vierailija kirjoitti:
Hirvenliha kastiketta ja perunoita
Minkälaista kastiketta tarjoat hirvenlihan kanssa?
Lohipullia ja juuresmuusia, salaattia.
Illalla fathead -pizzaa.
Pottumuusia ja eilen pilkittyjä ahvenia fileinä, salaattia ja vihreitä papuja kylkeen sekä jonkin sortin kermaviilikastikkeen aion tehä. Iskä ja äitikin tulee syömään niin äiti aiko tuoda kinuskia ja karpaloita jälkkäriksi.
To-del-la luksusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounaaksi kaalilaatikkoa ja illalla syömme savuporojuustokeittoa ja patonkia.
Kuulostaa ihan äitien tekemältä! Olenko väärässä?
Jos Saarioisten ruokiin viittaat niin tulisi mieleenkään noita sellaisina syödä. Mutta äiti kun olen niin äidin tekemää kyllä. :) Molemmat ruoat kyllä helppoja ja nopeita valmistaa. Kaalilaatikkokin kypsyy uunissa itsekseen aapupäivän ulkoilun aikana.
Vaimolle proteenishotti. Minä katselen sillä välin tyytyväisenä kattoon.
Itse tehtyjä jauheliha pihvejä, ruskeaa kastiketta ja perunamuussia, lisukkeena suolakurkkuja ja punajuuria.
Vierailija kirjoitti:
Karjalanpaisti uunissa. Eräässä kaupassa oli samassa paketissa liha ja kasvikset, suht helppoa.
Suht p#rseestä!
Nahistuneita juureksia muistuttavia kumipaloja ja epämääräisiä lihakimpaleita 🤢
Jep! Olisit ostanut vaan niitä kalapuikkoja. Pirkka.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001020804.html
Kasvissosekettoa ja juustosämpylöitä.
Kuulostaa ihan äitien tekemältä! Olenko väärässä?