Mitä kodinkonettasi rakastat eniten?
Minä pyykinpesukonetta.
Astianpesukoneelle tuli varmaan paha mieli... rakastan sitäkin!
T. Mummeli 54-vee
Kommentit (18)
En rakasta ainuttakaan kodinkonetta, ellei aviomiestäni lasketa sellaiseksi.
Kahvinkeitintä rakastan niin että harrastamme seksiäkin monta kertaa päivässä.
Pyykkikone. Ehdottomasti. Kaiken muun voi tehdä ilman konettakin, mutta kyllä on hienoa että pyykit voi pestä koneellisesti. Ajatelkaa sitä hirveää lutraamista, vääntämistä, kääntämistä, hinkkaamista, huljuttelua, että saa muutaman vaatekappaleen pestyä, ilman linkoamista kuivuminen kestää iäisyyden. Töissä pitää pestä rättejä käsin ja kyllä se vaan on syvältä se homma.
Jääkaappi, pakastin ja pyykinpesukone ovat parhaimmat ystäväni, mutta kahvikone on elämäni rakkaus.
Pyykinpesukonetta, jos puhutaan koneesta joka helpottaa arkea eniten.
Teenkeitin, jos taas haetaan eniten iloa elämään tuovaa laitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoani.
Taidat olla onnenpekka jos vaimosi käy kodinkoneesta. Minun muijani on pelkkä vaatepuu.
Ihana aloitus. Taidan tällä hetkellä tykätä eniten sauvasekoittimistani (smootiet). Tärkein (muttei tykätyin) taitaa kuitenkin olla kaksiovinen jääkaappi, siitäkin tosin tykkään, riittävän "leveäksi" avautuu. Ihastunein olen induktiolieteen.
tietokone taitaa olla ainut millä pystyy tienaamaan ja harrastamaan
pyykinpesukoneella periaatteessa pystyy tienaamaan pesulayrittäjänä, mutta ei pysty harrastamaan mitään, pärjäisin ilman jääkaappia/pakastinta, silloin vain täytyisi käydä päivittäin kaupassa hakeen päivän annokset mitä meinaa syödä
Ilman jääkaappia tulis itku aika äkkiä ja pyykkikone on myös mahtava keksintö
Moccamaster, ilman sitä ei lähtis päivä käyntiin 😍
Jääkaappi on kyllä aika kiva. Ilman en pärjäisi <3