Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko tässä tapauksessa ottaa seksiä exältä?

Vierailija
28.01.2018 |

Olen eronnut. Pakosta asun exän kanssa vielä pari kuukautta työpaikan takia. Olen erittäin rakastunut toiseen mieheen joka ei halua mun kanssa mitään ennenkuin muutan pois. Kuitenkin se laittaa mulle ihania viestejä ja saa mut ikävöimään ja haluamaan liikaa. Onko mulla oikeus panna exän kanssa kerta se ei itse tuu mua panemaan? Alkaa oikeesti mennä hermot!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on asias, tee niinkun lystääs.

Vierailija
2/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ihan kauhean rakastunut ole, jos sinulla tulee edes mieleen vielä panna eksän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olet umpiääliö.

Vierailija
4/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä naidaan, missä pystytään. Se on hyvä motto. Anna palaa!

Vierailija
5/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut. Pakosta asun exän kanssa vielä pari kuukautta työpaikan takia. Olen erittäin rakastunut toiseen mieheen joka ei halua mun kanssa mitään ennenkuin muutan pois. Kuitenkin se laittaa mulle ihania viestejä ja saa mut ikävöimään ja haluamaan liikaa. Onko mulla oikeus panna exän kanssa kerta se ei itse tuu mua panemaan? Alkaa oikeesti mennä hermot!

Pakko olla trolli, ei noin tyhmiä ihmisiä kuin sävoi oikeesti olla olemassa. Hanki seksikaupasta lelu jos panettaa tai harrasta seksiä sen exän kanssa ja unohda se toinen hemmo.

Sulla mitään oikeuksia ole, tajuatko?

Vierailija
6/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi.Ex on ex.Sun pitää etsiä kolmas mies sitä varten.Ja varalta neljäs jos kolmosella kiireitä.

Vierailija
7/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo provo ees. Oikeesti vaan on niin paska tää tilanne. Tekis mieli haistattaa vitut molemmille ku pitävät mua puutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme