Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mammat! Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Vierailija
27.01.2018 |

Olen kiinnostunut eräästä lautapeli-illasta, joka on tarkoitettu sinkuille. Sain kuitenkin tietää, että sinne on tulossa mies, jonka kanssa tapailin muutaman kuukauden ja hän ei sitten ollutkaan minusta kiinnostunut parisuhdemielessä. Tuo ilta vaikuttaa kuitenkin niin kivalta, että haluaisin mennä. Ongelma on tuo mies, kun en tiedä, tulisiko illasta kuitenkin kiusallinen. Mies ei tiedä, että olen tulossa. Pitäisikö laittaa hälle viestiä etukäteen että sori, mä olen sitten myös tulossa tähän peli-iltaan. Vai ilmestynkö vain paikalle tai jätän menemättä? Itse olin siis alkunperin suunnittelemassa tätä tapahtumaa ja mies ei tiedä osuudestani mitään...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitään viestiä etukäteen! Olet aivan normaalisti ja näytät, että olet päässyt tapauksenyli. Ja jollet ole niin voit "esittää." Tällöin asetut tilanteen yläpuolelle, eikä kummallekaan tule kiusallisia tilanteita. Olet ian normaali, oma itsesi ja juttelet sen mitä muutenkin tuttavalle juttelisit.

Vierailija
2/6 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan mitään viestiä etukäteen! Olet aivan normaalisti ja näytät, että olet päässyt tapauksenyli. Ja jollet ole niin voit "esittää." Tällöin asetut tilanteen yläpuolelle, eikä kummallekaan tule kiusallisia tilanteita. Olet ian normaali, oma itsesi ja juttelet sen mitä muutenkin tuttavalle juttelisit.

Eli menen vaan pokkana paikalle? Niin itsekin ajattelin, mutta eikö se olisi vähän ihmeellistä jos menisin tuollaiseen pieneen pelitapaamiseen ja olisin niinku en tietäisi koko ihmistä?  :D En tosin halua jättää menemättä, kun itse olen ollut mukana aktiivisesti järkkäämässä tätä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet paikalle, nautit illasta ja moikkaat miestä ystävällisesti mutta asiallisesti. Olet kaikille läsnäolijoille oma hurmaava itsesi koko illan ja kun ilta päättyy, olet saanut miehen katumaan ettei ollut sinusta kiinnostunut. Lähdet sitten hyvillä mielin jatkoille joidenkin muiden kanssa tai kotiin nukkumaan makoisat yöunet, miten haluat.

Vierailija
4/6 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kiusallista jos teet siitä sellaista. Aina ei vaan natsaa, eteenpäin. Jossei se tyyppi mikään hankala ihminen kuitenkaan ollut, niin miksette voi saman pöydän ääressä istua?

Vierailija
5/6 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos. Taidan tehdä niin, että menen paikalle, enkä laita mitään viestiä etukäteen. :)

Vierailija
6/6 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli menen vaan pokkana paikalle? Niin itsekin ajattelin, mutta eikö se olisi vähän ihmeellistä jos menisin tuollaiseen pieneen pelitapaamiseen ja olisin niinku en tietäisi koko ihmistä?  :D En tosin halua jättää menemättä, kun itse olen ollut mukana aktiivisesti järkkäämässä tätä 

Ööh, nimenomaan ei niin, vaan olet aivan normaalisti ja juttelet sen mitä mieleen juolahtaa. Jos jäätte kahdestaan ja koet, että tilanne on sopiva niin voit sanoa hänelle, että sun puoleltasi kaikki on ok tms. Mutta ei siis mitään etukäteisilmoituksia tulostasi, se vain vielä korostaa sitä kiusaantuneisuutta ja, kuinka teet tapauksesta ison numeron, tarkoittaen että haluat hänen jotenkin reagoivan ilmoitukseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän