ero raskausaikana
Onko muita kohtalotovereita?
Tein äsken itse päätöksen ja jätin miehen, nyt menossa rv22.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Aiotko tehdä abortin?
22 raskausviikolla???
Emme ole naimisissa.
Mies taas tänään todisti olevansa itserakas kuspää, en jaksa enää.
Oliko vaikea päätös? Ilmeisesti syyt niin painavia ettet halunnut odottaa. Mitä sovitte jatkossa isän osallistumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Emme ole naimisissa.
Mies taas tänään todisti olevansa itserakas kuspää, en jaksa enää.
Miten ilmeni?
On ensimmäinen lapsi.
Ja tietysti tavallaan oli vaikea päätös, mutta toinen osapuoli on omalla käytöksellä tehnyt sen kuitenkin helpoksi. Harmi että olen raskaana, tämä olisi pitänyt tehdä aikoja sitten.
Pidä huoli nyt vain itsestäsi,jotta jaksat pitää huolta siitä tarvitsevimmasta sitten!Jos näyttää ettei paluuta ole kun vauva tulee,kokemuksesta voin kertoa,että tee päätös mikä itsestä hyvältä siinä vaiheessa tuntuu äläkä katso sen jälkeen taaksesi.Vauva-arki on riittävän rankkaa itsessään,ei kannata siihen rinnalle ottaa suhdearpomisia tai paskamaista ukkoa.Toki jos ukko nyt ottaa harppauksen ihmisenä kohti vastuuntuntoa ja palaa elämäänne,pääset helpommalla pitkällä tähtäimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole naimisissa.
Mies taas tänään todisti olevansa itserakas kuspää, en jaksa enää.Miten ilmeni?
Viina on kaikkea muuta tärkeämpää.
Jee! Jätä wickr-tunnarisi jos haluat parisuhteen.
Joo, täällä toinen. Tosin raskaus ihan alussa ja olikin tosiaan viimeinen niitti. Tiesin kyllä, että mies on mulkku, mutta nyt veti kyllä käytöksellään pohjat. Ei tarvinnut itse edes pyrkiä enää eroon vaan lähti itse lopullisesti. En silti pysty tekemään aborttia, vaikka se järkevää olisikin
Siis mies lopetti suhteen, tarkoitan. Ja eroon se joka tapauksessa olisi päätynyt.
Kai se raskaus alleviivaa sitä, millainen ihminen on. Aikuiseen käytökseen kykenevä alkaa siinä vaiheessa huomioida puolisoaan enemmän, kun tajuaa että tässähän on tosi kyseessä.
Aiotko tehdä abortin?