Mielikuvituskavereita?
Onko teillä tai lapsellanne ollut mielikuvituskavereita lapsena? Minkälaisia ne ovat olleet? Ja minkä ikäisinä ne ovat olleet? Pitäiskö huolestua kun omalla lapsella on niitä 5-vuotiaana?
Kommentit (6)
No en tiedä, itse huolestuisin. Serkkupojalla oli mielikuvituskaveri lapsena ja nyt se asuu makkaratehtaan ullakolla yksin. Ei sillä oo töitäkään. Mut kai se sen mielikuvituskaveri sille seuraa pitää edelleen.
Ei syytä huoleen.
Itselläni oli mielikuvituskaveri, Marjatta, lapsena. Ehkä juuri tuossa iässä, en muista, mutta Marjatan kyllä muistan. Olin ainoa lapsi, mutta ei se haitannut, kun oli Marjatta!
Leikimme yhdessä ja usein hänelle piti kattaa myös ruokapöytään. Pitkillä automatkoilla Marjatta usein oli edellä tai takana ajavassa autossa. En itse asiassa tiedä, miksei hän matkustanut samassa autossa.
Enkä yhtään muista, mihin ja milloin Marjatta katosi.
Minulla oli vahvasti mielikuvituskaveri mukana lapsuudessa. Vaikka olen jo eläkeiässä, eivät vanhempani silloinkaan huolestuneet, joten ilmiö lienee ollut tunnettu aina.
Normaali-ihmisen kirjoissa olen ollut aina, kenties keskivertoa hieman luovempi ja mielikuvituksekkaampi, mistä ovat viime aikoina saaneet nauttia lapsenlapsemme:)
Työurani tein vaativissa tehtävissä. Ilmiö menee aikanaan ohi. Tosin eipä olisi hassumpaa, jos olisi mielikuvituskaveri vieläkin:)
Ei ne mitään mielikuvitusta ole aina....
Ennemmin kymmenen mielikuvituskaveria kuin yksikään älypuhelin :D
:D
Ei oo vaarallista! Omalla lapsella 5v on eikä oi mikään ongelma.