Miten mies isketään?
Antakaa jotain pelimiesoppaiden kaltaisia neuvoja naiselle, miten iskeä mies.
Tarkoituksena olisi iskeä ulkonäöllisesti samantasoinen (olen hyvännäköinen itsekin eli tarkoitan vastaavasti hyvännäköistä timmiä miestä) n 45 v ikäluokan mies. Ei suhteeseen vaan vain seksiin.
Älkääkä sanoko, että riittää, kun sanoo moi tms. Oikeasti normaalit ja komeahkot miehet eivät ole niin helppoja.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Isket tissillä nassuun vinkiksi ja sanot auwink auwink silmää iskien samalla.
Hirmuista väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isket tissillä nassuun vinkiksi ja sanot auwink auwink silmää iskien samalla.
Hirmuista väkivaltaa.
Sillein vähän mäjäyttäen vaan että maito roiskuu.
Vierailija kirjoitti:
Mene chattiin nimimerkillä Nainen45 ja odota kolme sekuntia.
Ei, kun nimimerkillä Nainen25...
Vierailija kirjoitti:
Antakaa jotain pelimiesoppaiden kaltaisia neuvoja naiselle, miten iskeä mies.
Tarkoituksena olisi iskeä ulkonäöllisesti samantasoinen (olen hyvännäköinen itsekin eli tarkoitan vastaavasti hyvännäköistä timmiä miestä) n 45 v ikäluokan mies. Ei suhteeseen vaan vain seksiin.
Älkääkä sanoko, että riittää, kun sanoo moi tms. Oikeasti normaalit ja komeahkot miehet eivät ole niin helppoja.
Nyt laitat tinderiin , että etsit vain seksiseuraa..
Laita meille 5 min kuluttua onko puhelin tukossa viesteistä
Sit vaan swaippailet:)
Vierailija kirjoitti:
Kysyt haluaako nussia...ja lupaat niellä ja antaa b-rappua
takaan että toimii !
30 vuotias naisalkoholisti parhaassa iässä,sinäkö siellä?
Vierailija kirjoitti:
Kysyt haluaako nussia...ja lupaat niellä ja antaa b-rappua
takaan että toimii !
Ei tarvitse tämmöstä lupailla. Se on ihan simppeli juttu.Valitset sopivan miehen, asetut paikkaan josta hän näkee sinut ja alat seurata häntä katseellasi. Vähän ajan kuluttua hän tulee luoksesi ja lasillisen tai parin tanssin jälkeen voit viedä hänet kotiisi tai hotelliin. Jos sinulla on kova kiire, voit myös astella suoraan miehen luo, tarttua häntä kädestä kiinni ja viedä mukanasi minne haluat. Näitä olen itse käyttänyt hyvällä menestyksellä.
Otat ky#västä kiinni ja lähde Kaken kanssa rokkaamaan..
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti olet hottis, etkä vain luule olevasi, niin ei se vaikeaa ole. Ei jokainen mies petä, mutta a. juota se känniin tai hakeudu paikkaan missä juovutaan. b. bongaa mies ja aloita juttelu mistä vain. c. kerro haluavasi vain seksiä ja kysy voiko hän auttaa.
Siinä nopea ABC. Jos ei natsaa, siirry seuraavaan. Jos aikaa ei ole vartti, vaan koko ilta, niin no worries... kalastus tuottaa kyllä saalista.
Kuka haluaa kännisen miehen kanssa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti. Naiset hosuu ihan liikaa iskiessä minua.
Ja vaikka onkin jo useamman kerran tullut eteen niin edelleen yhtä hämmentävää ja lähtökohtaisesti toimivat aivan liian nopeasti. ja silloin tulee vaan päälle automaattinen torjuntamekanismi.
Jos on facessa kaveri tms niin moikkaa ensin. Juttele ihan diipadaapaa. Sitten kun mennään nukkumaan tms pois tsätistä niin voi heittää perään jonkun pienen kutsun "oot muuten aika söpö". Kriittisin osa: Anna jäbälle 24h aikaa sulattaa tuo.
Sitten livenä tapaamaan ja teet mitä teet.Miehet lähtökohtaisesti tykkää rehellisyydestä ja siksi moni saanoo ei fake-upille.. mutmut.. teet kuten teet.
Ainoa järkevä kommentti tähän mennessä.
Ihan kummallinen ajatusmaailma muilla, että kuka tahansa mies olisi noin vain iskettävissä. Ja kyllä minä olen kaunis ikäisteni sarjasa ja moni mies katselee. Tarkoitan kysymykselläni, että miten saa iskettyä sellaisen hyvännäköisen ja ei-epätoivoisen miehen, jonka itsekin haluaisi. Ei siisketä tahansa, joka ei ole saanut naista 10 vuoteen. Sellaisen kokeneen miehen, jolla on vaihtoehtojakin.
Ap
mene miehen luokse ja sano "tässä mä nyt oon, ota tai jätä"
No mulle kävi näin 1987.
Olin naimisissa, yksi lapsi. Mies huiteli missä tahansa. Itsenäisyyspäivänä 6.12.1987. Anoppi sanoi, että tuo lapsi hänen luokseen ja lähde sinäkin joskus johonkin. Menin sitten paikalliseen tanssiravintolaan. Menin sinne pubiin, jossa joskus mieheni kanssa käytiin ja näin hänet kauniin naisen kanssa.
*
Ajattelin tilata taksin ja mennä kotiin. Kuitenkin menin yhden ystäväni kanssa toiseen ravintolaan ja loppu on historiaa. 30 vuotta yhdessä 💚 Siellä oli mies villapaidassaan ja osasi tanssia polkkaa. Sen jälekeen me ollaan oltu me. Koko perhe. Poika tykkää edelleen isäpuolestaan ja saatiin vielä yhteinen kiukkuinen tyttö.
Viime vuonna saatettiin pojan isä hautaan. Koko perhe yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
mene miehen luokse ja sano "tässä mä nyt oon, ota tai jätä"
Sinällään todella hauskasti sanottu, voisi kokeilla joskus.
Mutta eikö tuo pelästytä useimpia miehiä? Luulisi menevän puihin ja valitsevan hädissään jätä-vaihtoehdon.
Vierailija kirjoitti:
No mulle kävi näin 1987.
Olin naimisissa, yksi lapsi. Mies huiteli missä tahansa. Itsenäisyyspäivänä 6.12.1987. Anoppi sanoi, että tuo lapsi hänen luokseen ja lähde sinäkin joskus johonkin. Menin sitten paikalliseen tanssiravintolaan. Menin sinne pubiin, jossa joskus mieheni kanssa käytiin ja näin hänet kauniin naisen kanssa.
*Ajattelin tilata taksin ja mennä kotiin. Kuitenkin menin yhden ystäväni kanssa toiseen ravintolaan ja loppu on historiaa. 30 vuotta yhdessä 💚 Siellä oli mies villapaidassaan ja osasi tanssia polkkaa. Sen jälekeen me ollaan oltu me. Koko perhe. Poika tykkää edelleen isäpuolestaan ja saatiin vielä yhteinen kiukkuinen tyttö.
Viime vuonna saatettiin pojan isä hautaan. Koko perhe yhdessä.
Ihan kiva tarina, mutta tästä jäi nyt se oleellinen kertomatta, eli varsinainen miehen iskemisvaihe.
Blaablaablaa. Menit ravintolaan, näit miehen, MITÄ TÄSSÄ VÄLISSÄ TAPAHTUI, KUN ISKIT MIEHEN ja loppu on historiaa. Blaablaablaa...
Miten joku ei osaa iskeä miestä? Ei se vaikeaa ole... Minä en kyllä osaa sen tarkemmin neuvoa, mulle on aina ollut helppoa saada mies mukaan jos olen halunnut..
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ei osaa iskeä miestä? Ei se vaikeaa ole... Minä en kyllä osaa sen tarkemmin neuvoa, mulle on aina ollut helppoa saada mies mukaan jos olen halunnut..
Halutaan laadukas mies mukaan, ei ketä tahansa.
No kun haluat pelkkää seksiä niin se on helppoa. Laittaudut, meet näkösälle, isket silmää jos ei tule sun luokse mene sen luokse, esittäydyt juttelee säästä, käytä kehonkieltä.. haro hiuksia, ota seksikkäät ilmeet ja äänteet käyttöön. Käytät huumorimielessä kliseitä.. käytkö usein täällä.. sille on hyvä nauraa
Jos haluais suhteen kannattaa antaa miehen ymmärtää iskeä. Törmätä vaikka vahingossa ja hupsista keikkaa teillä onkin jotain yhteistä.. kunhan oivaltaa mikä se yhteinen on.
Itse iskin aikoinani varattuja kiussallani. Härnäsin niin kauan että murtuivat 😀
Ja ne oli näitä komeita.. erittäin komeita. Ja vaikka olen ollut aikamoinen kakara niin miehet ovat aina olleet kilttejä. Kukaan ei tosiaan ole käskenyt painumaan jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle kävi näin 1987.
*Ajattelin tilata taksin ja mennä kotiin. Kuitenkin menin yhden ystäväni kanssa toiseen ravintolaan ja loppu on historiaa. 30 vuotta yhdessä 💚 Siellä oli mies villapaidassaan ja osasi tanssia polkkaa. Sen jälekeen me ollaan oltu me. Koko perhe. Poika tykkää edelleen isäpuolestaan ja saatiin vielä yhteinen kiukkuinen tyttö.
Viime vuonna saatettiin pojan isä hautaan. Koko perhe yhdessä.Ihan kiva tarina, mutta tästä jäi nyt se oleellinen kertomatta, eli varsinainen miehen iskemisvaihe.
Blaablaablaa. Menit ravintolaan, näit miehen, MITÄ TÄSSÄ VÄLISSÄ TAPAHTUI, KUN ISKIT MIEHEN ja loppu on historiaa. Blaablaablaa...
Siihen: mies iski naisen.
Itse en enää iske miehiä kun eivät tykkää aloitteellisista naisista.En siis osaa sanoa.Varmaan pitää ainakin hymyillä miehelle ja näyttää vihreää valoa.
Vierailija kirjoitti:
Tyrmäystipoilla, raahaat miehen kotiis ja teet temput. Heität sen ulos kun aamulla herää. Annat parikymppiä taksiin.
Heh, on noi raiskausvitsit sitten hauskoja kun uhrina on mies. Jos sukupuolet olis toisinpäin niin noi yläpeukut ois alapeukkuja.
Laitat houkuttelevasti lateksihanskat käteesi ja räkäset niihin.