Oletko sängyssä mieluummin aktiivinen miellyttäjä vai passiivinen, vastaanottava osapuoli?
Kommentit (14)
Omituinen kysymys. Minkä verran sinulla on kokemusta seksistä?
Passiivinen nykyisinn, koska en halua seksia :D
Vierailija kirjoitti:
Passiivinen miellyttäjä, teen kaiken mitä multa halutaan, mutta en ole kovin aloitteellinen enkä halua johtaa tapahtumien kulkua - n
Tismalleen sama täällä! Mä haluan että mies vie ja mä vikisen
-nainen 25
Kysely on ihan väärällä palstalla. Ap menee treenaamaan luetun ymmärtämistä parin heittovuotron ajaksi koska tämä ei ole seksipalsta.
Makaan kuin lahna, annan miehen suorittaa. Jos ukko haluaa seksiä, on sen myös tehtävä töitä sen eteen. En ole palvelutalon emäntä!
Hassu kysymys. Näin seitsemän seksikumppanin kokemuksella ja nykyisin seksielämän kokonaan hylänneenä sanoisin, että naisen on pakko olla aktiivinen tai seksiä ei ole. Aina sama juttu: mies makaa selällään ja odottaa saavansa suuseksiä ja sen jälkeen ratsastusta kunnes tulee. Siinä koko seksin kirjo. Niin sairaan tylsä juttu, etten ole jäänyt kaipaamaan.
Tiedän, että vähintään sata miestä kiistää tämän, koska niin eksänikin kiistivät. Seksi oli heidän mielestään todella hyvää. He myös pitivät itseään todella hyvinä rakastajina.
Vierailija kirjoitti:
Kysely on ihan väärällä palstalla. Ap menee treenaamaan luetun ymmärtämistä parin heittovuotron ajaksi koska tämä ei ole seksipalsta.
Tiesitkö, että joillekin seksi on täysin normaali osa elämää, eikä pienessä poterossa pidettävä häpeiltävä asia?
Btw, aloittaja ei puhunut sanallakaan seksistä mitään. Sinä tulkitsit hänen puhuvan siitä.
Aivan hämärä kysymys. Olen sängyssä, sohvalla tai missä vaan suunnilleen mitä tahansa.
Aktiivinen miellyttäjä. Tykkään nuolla vaimoani, hieroa hänen jalkojaan tai hartioitaan. Usein vaimo vain makaa selällään ja nauttii, kun minä touhuan ja hyväilen hän kaikkialta.
Aktiivinen mies ja parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passiivinen miellyttäjä, teen kaiken mitä multa halutaan, mutta en ole kovin aloitteellinen enkä halua johtaa tapahtumien kulkua - n
Tismalleen sama täällä! Mä haluan että mies vie ja mä vikisen
-nainen 25
Voisit olla avokkini, ikä ja mieltymykset täsmää:) tykkään itse olla aktiivinen miellyttäjä, nainen saa ensin:)
Vierailija kirjoitti:
Hassu kysymys. Näin seitsemän seksikumppanin kokemuksella ja nykyisin seksielämän kokonaan hylänneenä sanoisin, että naisen on pakko olla aktiivinen tai seksiä ei ole. Aina sama juttu: mies makaa selällään ja odottaa saavansa suuseksiä ja sen jälkeen ratsastusta kunnes tulee. Siinä koko seksin kirjo. Niin sairaan tylsä juttu, etten ole jäänyt kaipaamaan.
Tiedän, että vähintään sata miestä kiistää tämän, koska niin eksänikin kiistivät. Seksi oli heidän mielestään todella hyvää. He myös pitivät itseään todella hyvinä rakastajina.
Just!
Tai sit jyystää vaan päällä 1/2 min jonka jälkeen itse sai ja sit se oliki taas pariks viikoks siinä. Ja mä ihmettelin nuorempana miks oon aina niin pahalla päällä. ....
No, hän onki ex.....
Vierailija kirjoitti:
Aktiivinen miellyttäjä. Tykkään nuolla vaimoani, hieroa hänen jalkojaan tai hartioitaan. Usein vaimo vain makaa selällään ja nauttii, kun minä touhuan ja hyväilen hän kaikkialta.
Ihana, oispa mulla ollu joskus tällanen mies.
Lähes kaikki ovat olleet enemmän tai vähemmän itsekeskeisiä ja hoidelleet vain itsensä.
Pakko on ollut olla itse aktiivinen. Joskus jopa siinä että ylipäätään sai miehestä muutakun hyvänyön suukon irti.