Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimies on naurettava lapsellinen kyylä

Vierailija
26.01.2018 |

Onneksi mulla on mahdollisuus parin vuoden päästä jäädä pois työelämästä, jos haluan. Aion odottaa silloin jotain kohtaa, jossa esimies toimii kusipäisesti ja siihen vastineena sanoa, että kohtele sä vaan täällä muita huonosti, mutta mua et, arrividerci!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jotenkin kostaa sille sen mikä se on sitä ennen... Miten vihjaillaan ylimielisesti paljastumatta liikaa vittuilijaksi, se mitä hänestä ajattelee, että on kyylä? Vinkkejä?

Vierailija
2/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niin kuin vtuttaa se kyylämentaliteetti. Se jo yksin on yksi syy irtisanoutua. Haa, voisin sanoa sen syyksi, sitten jos/kun joskus lähden. Muahan ette vtun kyylät kyylää! Pitääkö ruveta vahtimaan esimiestä? Missäs sä olit kun kello on yksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelmasi tarkalleen? Anna joku esimerkki!

Vierailija
4/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ongelmasi tarkalleen? Anna joku esimerkki!

Vaikea antaa tunnistustiedoitta.

Vierailija
5/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ihan "oma vikanihan" se on, että olen alemman tason suorittavan tyyppisissä töissä, joissa joudun alentumaan itseeni aivovammaisesti suhtautuviin kyyliin, enkä ole oikeutettu omiin aivoihin sillä kapasiteetilla, kuin niitä löytyisi.

ap

Vierailija
6/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mukavalta alaiselta.

Eiköhän se esimies odota sinun poistumista työelämästä yhtä innokkaasti.

Vierailija
7/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä olisi alalle mennytkään, ellei äitini olisi puuttunut elämääni vielä kaksikymppisenä, kun olin masentunut, ja tarvitsin tukea, niin hän ei tukenut, vaan äiti vaati minulta sitten "tuen muodossa" sellaista, mikä häntä itseään miellytti.

ap

Vierailija
8/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis ihan "oma vikanihan" se on, että olen alemman tason suorittavan tyyppisissä töissä, joissa joudun alentumaan itseeni aivovammaisesti suhtautuviin kyyliin, enkä ole oikeutettu omiin aivoihin sillä kapasiteetilla, kuin niitä löytyisi.

ap

Eli teet työsi hyvin mutta joku vahtii jokaista liikettäsi?

Vierailija
9/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat mukavalta alaiselta.

Eiköhän se esimies odota sinun poistumista työelämästä yhtä innokkaasti.

Olenkin. Juuri minulle esimies aiemmin tuli juttelemaan, kun työpaikalla piti saada etäs kaikkia koskeva asia sovituksi. Että missä työntekijöillä hirttää.

ap

Vierailija
10/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se narsistinen kyylä? Sellaiselle on vaikea saada seuraamuksia, koska onnistuu luikertelemaan vastuista pois vaikka tekisit työsuojeluun tai luottamushenkilöille valitusta.

Vai kyseessä joku joka saanut nuorena esimiesvastuun ja pompottelee muita ja leikkii tosi esimiestä nyt kyyläten, ja yrittää sillä peitellä muilta huonoa ammattitaitoaan?

Vierailija
11/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli teet työsi hyvin mutta joku vahtii jokaista liikettäsi?

Juu, näin voisi sanoa. Sille tuntuu.

ap

Vierailija
12/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sitä mieltä, että työelämään ei kuulu ylenpalttinen nöyristely. Ihan asiallinen käytös pitää riittää ja mielipiteitä pitää saada sanoa. Toki luottamusmies hoitaa pahimmat jutut.

Vierailija
13/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se narsistinen kyylä? Sellaiselle on vaikea saada seuraamuksia, koska onnistuu luikertelemaan vastuista pois vaikka tekisit työsuojeluun tai luottamushenkilöille valitusta.

Vai kyseessä joku joka saanut nuorena esimiesvastuun ja pompottelee muita ja leikkii tosi esimiestä nyt kyyläten, ja yrittää sillä peitellä muilta huonoa ammattitaitoaan?

Mulla on harjoitusta narsististen kyylien kanssa elämisestä. Ehkä se siksi tulikin vähän pettymyksenä, että tässäkin on sellaisia piirteitä. Aaarght, haluan siitä asetelmasta irti, ettei se vie työmotivaatiota ihan nollaan.

ap

Vierailija
14/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sitä mieltä, että työelämään ei kuulu ylenpalttinen nöyristely. Ihan asiallinen käytös pitää riittää ja mielipiteitä pitää saada sanoa. Toki luottamusmies hoitaa pahimmat jutut.

Tässä on just mulla opittavaa, miten puhua tilanteissa tarvittaessa myös omasta puolestaan! Se kuitenkin tähtää kummankin osapuolen eduksi.

ap

Vierailija
15/15 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain sellainen olo, että minähän en tuollaisen kyylän kanssa töitä tee! Mitä mä sille työpanostani annan, kun ei se mua arvosta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi