Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahkaa ja marjakeittoa, kanaa ja salaattia, kaurapuuroa ja raejuustoa

Vierailija
25.01.2018 |

Vieläkö on näiden syöjiä, vai ovatko jo siirtyneet ruokaa syömään?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan noita enää syö.

Vierailija
2/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön noita joka päivä. Hyvää on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön noita joka päivä. Hyvää on!

Ai jaa, et sitten ole koskaan maistanut hyvää ruokaa, jos noi on sun mielestä hyvää.

Vierailija
4/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanat kärsii. Samoin maitotuotannon lehmät. Ostakaa edea luomua.

Vierailija
5/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari työkaveria, joilla on vähän väliä tuollainen "kuuri" päällä. Kertovat siis jo ensimmäisenä päivänä aina kovaan ääneen, että mitä kaikkea ei saa syödä, kuinka monta kertaa päivässä pitää syödä, täytyykö ruuat punnita ja kuinka monta viikkoa kuuri kestää. Kuurin aikana luonnollisesti roudaavat miljoonassa eri kipossa näitä eväitään töihin ja voivottelevat kaikille kuinka tekee mieli sitä ja tätä, muttei voi koska kuuri. Muut sitten siinä vieressä normaalisti syövät kokouksessa pullan tai ruuan kanssa siivun leipää ja pyörittelevät silmiään. Ja sitten tämän kurinalaisen ja rautaisesti noudatetun kuurin jälkeen palataan siihen, että sipsejä ja siideriä kuluu. Kunnes toteavat, että on taas "kuurin paikka", kun kilot ovat jostain kumman syystä tulleet takaisin. Ja pyörä sen kun pyörii vuodesta toiseen...

Vierailija
6/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanat kärsii. Samoin maitotuotannon lehmät. Ostakaa edea luomua.

Luomutilat ovat ainakin maitotaloudessa ihan samaa kärsimystä eläimille kuin muutkin tilat. Ihmiset vain valkopesevät omatuntonsa luomulla.

T. Luomumaitotilan työntekijä (ex pian)

Vierailija
7/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa kaurapuurossa on?

Vierailija
8/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro on todella hyvää. Syön sitä joka päivä.

Vierailija
9/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkat vois myydä siiderihyllystä. Sinne vie hoitajain reippaat saliaskeleet. Kun pitäähän sitä rentoutuakin että pääsee aamulla nälkäisenä kiukuttelemaan luukulle.

Vierailija
10/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis syökö joku vielä ihan normaalia ruokaa?

Vierailija
11/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön noita kaikkia, kyykyssä tai lankussa.

Vierailija
12/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanasalaattihan on ihanaa, miks ei sitä söis kaikki.

Vierailija
13/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syön taas pari kuukautta ihan mieluusti kun pudottelen joulunaikaisia kiloja.. kilot lähtee eikä nälkä näy eikä tunnu..viime vuonna kun kyllästyin itseeni niin tällä menetelmällä sain erittäin helposti 15kg pois alta neljän kuukauden eikä tehnyt mitenkänn tiukkaa.. kummalliset mielihalut poissa kun syö tarpeeksi usein.. ainakin minä suosittelen heille, jotka painoaan haluavat pudottaa - ei tämä mikään dieetti ole taiei ainakaan siltä tunnu - nälkä ei vaivaa, makeanhimo poistuu ja olo kohenee koko ajan..

Vierailija
14/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

weightlosseasy kirjoitti:

Kyllä syön taas pari kuukautta ihan mieluusti kun pudottelen joulunaikaisia kiloja.. kilot lähtee eikä nälkä näy eikä tunnu..viime vuonna kun kyllästyin itseeni niin tällä menetelmällä sain erittäin helposti 15kg pois alta neljän kuukauden eikä tehnyt mitenkänn tiukkaa.. kummalliset mielihalut poissa kun syö tarpeeksi usein.. ainakin minä suosittelen heille, jotka painoaan haluavat pudottaa - ei tämä mikään dieetti ole taiei ainakaan siltä tunnu - nälkä ei vaivaa, makeanhimo poistuu ja olo kohenee koko ajan..

Ja joudut laihduttamaan aina uudestaan :)

Vierailija
15/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro raejuustolla on mun ykkösherkku aamupalaksi.

Vierailija
16/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuro raejuustolla on mun ykkösherkku aamupalaksi.

Kaurapuuro juustoraastella on hyvää.

Vierailija
17/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo on hyviä :)

Vierailija
18/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Meitsi 😊

Vierailija
19/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari työkaveria, joilla on vähän väliä tuollainen "kuuri" päällä. Kertovat siis jo ensimmäisenä päivänä aina kovaan ääneen, että mitä kaikkea ei saa syödä, kuinka monta kertaa päivässä pitää syödä, täytyykö ruuat punnita ja kuinka monta viikkoa kuuri kestää. Kuurin aikana luonnollisesti roudaavat miljoonassa eri kipossa näitä eväitään töihin ja voivottelevat kaikille kuinka tekee mieli sitä ja tätä, muttei voi koska kuuri. Muut sitten siinä vieressä normaalisti syövät kokouksessa pullan tai ruuan kanssa siivun leipää ja pyörittelevät silmiään. Ja sitten tämän kurinalaisen ja rautaisesti noudatetun kuurin jälkeen palataan siihen, että sipsejä ja siideriä kuluu. Kunnes toteavat, että on taas "kuurin paikka", kun kilot ovat jostain kumman syystä tulleet takaisin. Ja pyörä sen kun pyörii vuodesta toiseen...

Sori, siis tämä. Minä 😊

Vierailija
20/20 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina kaikkea muuta noista paisti maitotuotteita, olen allerginen eivätkä muutenkaan ole hyväksi kropalle. Syön vastaavasti sitten kananmunia, kalsium tabletteja sekä kahvin kanssa kauramaitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä