Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on sairauksia/vaivoja, joihin ette saa riittävää apua

Vierailija
25.01.2018 |

Lääketieteestä tai muilla keinoin, miten jaksatte? Esim. Kroonista kipua tms. Minulla on alkanut korvavaiva, joka on suorastaan helvetillinen, korva menee lukkoon ja päässä humisee, välillä vinkuu ja sihisee ym. Näitä tulee aika usein ja koskaan ei tiedä kestääkö päivän vai monta kerrallaan. Tiheämmäksi näyttää vaan tahti muuttuvan. Korvalääkäri sanonut, ettei parannuskeinoa tähän korvatorvi ongelmaan ole. Tämä on sietämätöntä, siksi kysyn, miten te "vaivaiset" jaksatte?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niille vaivoille mitään mahda jos ei itse keksi jotain helpottavaa. Sitä ei lakkaa olemasta vaikka ei kestäisikään joten niillä mennään mitä on...

Vierailija
2/3 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nilkka ollut kipeä kohta vuoden. Se turpoaa ja on tosi kipeä jo muutaman sadan metrin kävelyn jälkeen. Työterveyslääkärille ei tällaisesta vaivasta pääse enkä siis tietenkään ole sairauslomaakaan saanut. Fysioterapeutilta olen saanut jumppaojeita, jotka eivät ole auttaneet yhtään. Tarvitsen terveitä jalkoja töissä, mutta nyt teen töitä usein jalka turvoksissa ja välilä itku kurkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi