”Mies on minua nuorempi ja seksiä on 4-5 kertaa vuodessa. Minulle kävisi 2-3 kertaa viikossa” - Naiset kertovat elämästä seksin puutteessa
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201801252200693361_rk…
Naiset, olettekohan te koskaan ajatelleet sitä, että jos mies haluaa vain muutaman kerran vuodessa, niin silloin miehen haluttomuuteen syynä olette luultavasti te itse? Sitä kyllä aletaan heti syyttelemään, että miehessä on jotain vialla, joku sairaus tai joku hormoninpuutos. Mutta kumma kyllä, että jos nämä miehet saavat viettää aikaa vaikka jonkun nuoren, hoikan, sutjakan kaunottaren kanssa, niin kaikki haluttomuusoireet ovat samantien kuin tipotiessään. Joten enpä sanoisi, että haluttomuus tuolloin johtuisi miehellä sairaudesta tai hormonitoiminnan häiriöstä.
Tuosta jutusta tuli myös sellainen mieleen, että osa naisista sanoi, että haluavat koko ajan. Voiko nainen tosiaan haluta koko ajan ja millainen nainen haluaa koko ajan?
Enkä nyt kuitenkaan usko, että moni nainen puutteessa eläisi. Naisille se puutteessa eläminen on hyvin harvinaista.
Yhden ihmisen oletus tekee asiasta "hyvin harvinaista". Tietäisitpä vaan. Enkä usko että miesten haluttomuus johtuu naisesta tai hänen iästään, miehiinkiin vaan mahtuu yksilöitä joita seksi ei kiinnosta.