Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei kiinnostunu minusta työni vuoksi.

Vierailija
25.01.2018 |

Treffailen miehiä netissä ja kaikki menee loistavasti kunnes puhutaan työpaikoista.
Miesten kiinnostus lopahtaa, kun kerron olevani puhelinmyyjä ja nauttivani työstäni. Viestittely loppuu siihen. En tiedä mikä siinä on niin kamalaa, pitäisi luultavasti olla korkeakoulutettu, että kelpaa. Pitää varmaan heti perään jatkossa kertoa tienaavani 50k vuodessa, että kiinnostus säilyy. V*ttu.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffailen miehiä netissä ja kaikki menee loistavasti kunnes puhutaan työpaikoista.

Miesten kiinnostus lopahtaa, kun kerron olevani puhelinmyyjä ja nauttivani työstäni. Viestittely loppuu siihen. En tiedä mikä siinä on niin kamalaa, pitäisi luultavasti olla korkeakoulutettu, että kelpaa. Pitää varmaan heti perään jatkossa kertoa tienaavani 50k vuodessa, että kiinnostus säilyy. V*ttu.

Mitä myyt?

Vierailija
2/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi duunarit luulevat aina, että kysymys on palkasta eikä koulutuksesta itsestään? Ei mua kiinnosta amispölö seurustelumielessä, vaikka tienaisi miljoonan päivässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä myyt?

En halua kertoa, että minua ei tunnisteta.

Vierailija
4/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää. Kyllä minä miehenä jatkaisin tutustumista, täysin neutraali asia.

Mutta kyllähän se on tosiasia että erityisesti yliopiston käyneet miehet ja naiset vaativat aika usein myös kumppaniltaan koulutusta. Kylmä totuus on että parempia tuloksia saa kun painottaa haun amis+amk ihmisiin.

Vierailija
5/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on nimen omaan koulutuksen puutteesta, kuten joku täällä sanoi. Sen näkee jo otsikosta.

Vierailija
6/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaat yksinäisiä mummoja.

Vierailija
7/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on nimen omaan koulutuksen puutteesta, kuten joku täällä sanoi. Sen näkee jo otsikosta.

No yksi kirjoitusvirhe ennakoivan syötön vuoksi ja heti tuomitaan tyhmäksi. :D

Vierailija
8/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä miehiä vain, parempiakin varmasti löytyy.

Vierailija
9/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa puhelinmyyjistä ei tosiaan paljoa tienaa ja ovatkin työssään vain väliaikaisesti. Miehet sitten varmaan kuvittelevat että sinäkin olet joku työtön joka toistaiseksi on puhelinmyyjänä, kuin ei muuallekaan ole päässyt. Ehkä kannattaa unohtaa nimikkeestä se "puhelin" pois ja sanoa että olet ammatiltasi myyjä ja olet toiminut siinä menestyksekkäästi x vuotta, voisi hälventää ennakkoluuloja?

Vierailija
10/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä pakko heti paljastaa, että olet puhelinmyyjä? Sano vaikka, että olet markkinointialalla.

Vierailija
11/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä myyt?

Minkä takia se aloitus täytyy kopioida ennen vastaamista??

Vierailija
12/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa puhelinmyyjistä ei tosiaan paljoa tienaa ja ovatkin työssään vain väliaikaisesti. Miehet sitten varmaan kuvittelevat että sinäkin olet joku työtön joka toistaiseksi on puhelinmyyjänä, kuin ei muuallekaan ole päässyt. Ehkä kannattaa unohtaa nimikkeestä se "puhelin" pois ja sanoa että olet ammatiltasi myyjä ja olet toiminut siinä menestyksekkäästi x vuotta, voisi hälventää ennakkoluuloja?

Hyvä idea! Kiitos. :)

Vierailija
13/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa itse olen hoitsu ja on hyvinkin kelvannut niin akateemisille että taviksille. Olen aina tienannut "hyvin" eikä raha ole ollut ongelma. ylpeänä ovat miehet kertoneet seurustelevansa "hoitsun kanssa"

Vierailija
14/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitä pakko heti paljastaa, että olet puhelinmyyjä? Sano vaikka, että olet markkinointialalla.

Niin se varmaan jatkossa täytyy sanoa. Olen suoraan kertonut olevani puhelinmyyjä, koska olen, usko tai älä, ylpeä työstäni. Ei näköjään kannata.

Vierailija
15/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullekin olisi red flag jos toinen kertoisi olevansa ylpeä siitä että työkseen häiriköi ihmisiä ja huijaa vanhuksia.

Vierailija
16/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytkö aseita, huumeita vai elävää lihaa?

Vierailija
17/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tapailla puhelinmyyjää. En välitä muusta kuin että ne 50k tulot on säännölliset ja se puhelinmyynti ei ole itsensämyymistä.

Vierailija
18/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noissa tapauksissa on varmaan hyväkin, että seurustelu ei ala. Tuollaisten pösilöäijien kanssa tuskin tulisi parisuhteesta kovin kummoista. Hitot ihmisen ammatista tai työstä, kai se henkilö ominaisuuksineen on tärkein!

Vierailija
19/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä myyt?

En halua kertoa, että minua ei tunnisteta.

:p Konttoripöytiä kuiteski

Vierailija
20/70 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Kyllä noissa tapauksissa on varmaan hyväkin, että seurustelu ei ala. Tuollaisten pösilöäijien kanssa tuskin tulisi parisuhteesta kovin kummoista. Hitot ihmisen ammatista tai työstä, kai se henkilö ominaisuuksineen on tärkein!

Olipa kivasti sanottu, piristi päivää. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi