Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mitä kaveri on teille tehnyt/sanonut?

Annabella91
25.01.2018 |

Itsellä se että oltiin todella hyvissä väleissä kaverin kanssa koulussa ja alkoi kesäloma ysin jälkeen ja hän muutti pois. Näin kesällä hänen isoveljensä ja käskin sanoa siskolleen terveisiä ja hän sanoi tekevänsä niin. No näin taas tän isoveljen ja hän sanoi mitä sisko oli väittänyt, et "Sori, mut sisko ei tunne sua et ettet varmaan oo kavereita tai sulla on väärä ihmonen" ja olin helkkarin hämilläni ja sit sanoin et "Aha. No sano siskollesi et kun mulla on väärä ihminen niin heitänkin nää mun häneltä lainaamatta pleikkari pelit pois" niin johan tuli viestiä samana päivänä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josus kaveriporukassa mietimme, mitä tekisimme. Yksi kaveri heitti siihen perin vitsikkäästi, "tapetaan Anneli " (siis minä, nimi muutettu). Että siis ehdotti ikäänkuin ajanvietteeksi minun tappamistani. Olimme tuolloin parikymppisiä ja siis naisia kaikki.

Yhteydenpito tuon porukan kanssa hiipui jossain vaiheessa. Vuosia myöhemmin hän otti yhteyttä jotain kautta ja kyseli, voisimmeko nähdä joskus. Kieltäydyin kohteliaasti ja muistutin häntä tuosta ylen lystikkäästä vitsistä. 

Huumorillakin on rajansa. 

Vierailija
2/13 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kutsui kylään ja istutti keittiön pöydän ääreen kun hän alkoi tekemään monivaiheista laatikkoruokaa. Siinä jutusteltiin ja ryystin vettä, ruoka valmistui, tuttu lastasi lautaselleen ison kasan ruokaa ja söi, missään vaiheessa ei tarjonnut minulle muuta kuin sitä vesilasillista. Kun oli syönyt niin vihjasi että voisin jo lähteä matkoihini. :D

En tiedä halusiko vaan seuraa kun tekee itselleen ruokaa vai oliko tarkoitus leveillä jotenkin. Ihme kyläreissu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteelta asti itseään homoksi väittänyt kaveri kävi ehdottelemaan ja yö kylässä änki jopa peittoni alle kähmimään. Tossa vaiheessa oltiin 25vee joten kaveruutta takana jo 10vuotta. Tuli niin huijattu ja outo olo että se ystävyys päättyi siihen. Myöhemmin soitteli ja laittoi vonkaus viestejä ihan kun ei koskaan olis homo väittänyt olevansakkaan:O

Vierailija
4/13 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei oudointa, mutta karmivinta on ollut se kun silloinen naapuri joka oli hyvä kaverimme kidnappasi leikillään meidän nukkumassa olleen taaperon terassimme vaunuilta ja hätäpäissään ja kauhistuneina soitettiin miehen kanssa poliisille ja sit kaveri soittaa "Haha mulla onkin Taneli (nimi muutettu) otin sen leikilläni. Tulkaa hakeen. Tää kakkasi" voitte arvata että tän jälkeen ei oltu missään tekemisissä

Vierailija
5/13 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei oudointa, mutta karmivinta on ollut se kun silloinen naapuri joka oli hyvä kaverimme kidnappasi leikillään meidän nukkumassa olleen taaperon terassimme vaunuilta ja hätäpäissään ja kauhistuneina soitettiin miehen kanssa poliisille ja sit kaveri soittaa "Haha mulla onkin Taneli (nimi muutettu) otin sen leikilläni. Tulkaa hakeen. Tää kakkasi" voitte arvata että tän jälkeen ei oltu missään tekemisissä

Siinä mielessä naapuri teki eräänlaisen palveluksen teille, että osoitti, miten helppoa taaperonne vieminen teidän huomaamatta oli. Enää ei eletä missään lintukodossa ja tuo voi hyvinkin muuttua vielä tavalliseksikin ilmiöksi, että lapsia kaapataan. Älkää jättäkö lapsianne ilman valvontaa.

Vierailija
6/13 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/13 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo mikä tulee mieleen on se kun olin kipeenä ja kaveri vänkäs et tulee käymään ja ei millään uskonut et makaan sängyn pohjalla kamalassa kuumeessa ja oksennustaudissa. Sen takia halus tulla kun halusi sairastua itse myös koska ei halunnu mennä töihin. Se kun hän "joutui" menemään töihin oli mun vika kuulemma 😂

Vierailija
8/13 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä outoja juttuja.

Mulle ei ole sattunut mitään tollasta.

Törkeet temput on oma lukunsa.

Vierailija
9/13 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks kaveri joka oikeasti päästeli kaikenlaisia asioita suustaan ja myös teki asioita (piereskeli, söi räkäänsä ja kaivoi persettään ym) ja kokoajanhan siltä pääsi noita juttuja tyyliin "haista mun pierua" ym ja ihan naisihminen kyseessä ja ei mikään teini ym vaan yli 25 vuotias.

Vierailija
10/13 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa ehdottomasti ollu se kun oltiin lukiossa ja mun kynä putosi ja sitä sitten kumarruin nostamaan niin mun ystävä tuuppasi jalallaan mun peffaa ja lensin maahan. Rillit hajos ja hän vaan nauraa räkättää

Vierailija
11/13 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini järjesti tilanteen, jolloin hänen seurassaan ollut mies pääsi raiskaamaan minut. Kirjoitin tästä tänne kerran ja alapeukkuja tuli, mutta niin siinä kuitenkin tapahtui.

He molemmat olivat syyllisiä. En silloin ymmärtänyt ollenkaan että kaverini pystyi tekemään niin.

Jälkeenpäin selvisi, että kaikille oli tullut jotain sekannusta vähintään, aina kun tuli hänestä puhe. Ei tuollaisia narsisti/gaslighting juttuja usko paitsi jos omalle kohdalle osunut.

Myöskin, toisten naisten kiusantekoa on vaikea käsittää, jos ajattelee ettei minussa ole mitään kadehdittavaa. Ilmeisesti se kuitenkin on syy, kateus.

Nämä voi tunnistaa vaikka että haluavat tutustua helposti kaikkiin. Osaavat antaa hyvän vaikutelman, mutta tekevät pahaa.

Vierailija
12/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yläasteella uimassa koulun kanssa ja paras ystävä tiesi, että kammoan veden vetämistä henkeen enkä osaa mm. sukeltaa ilman nenän pitämistä sormilla kiinni. Painoi yhtäkkiä mut päästä veden alle ja kun nousin säikähtäneenä & kakoen pintaan, tarkkaili mua kiinnostuneena sellainen outo ilme kasvoillaan.

Ei ollut ainoa outo juttu mitä teki, kun vihdoinkin välit viileni niin oli ihmeissään kun en vuosia myöhemmin ollut innoissaan kun otti yhteyttä somen kautta ja kyseli kuulumisia. Oli kiva päästä kertomaan, että olit aikoinaan niin ilkeä mulle että miksi ihmeessä haluaisin olla tekemisissä kanssani.

Vierailija
13/13 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin yläasteella uimassa koulun kanssa ja paras ystävä tiesi, että kammoan veden vetämistä henkeen enkä osaa mm. sukeltaa ilman nenän pitämistä sormilla kiinni. Painoi yhtäkkiä mut päästä veden alle ja kun nousin säikähtäneenä & kakoen pintaan, tarkkaili mua kiinnostuneena sellainen outo ilme kasvoillaan.

Ei ollut ainoa outo juttu mitä teki, kun vihdoinkin välit viileni niin oli ihmeissään kun en vuosia myöhemmin ollut innoissaan kun otti yhteyttä somen kautta ja kyseli kuulumisia. Oli kiva päästä kertomaan, että olit aikoinaan niin ilkeä mulle että miksi ihmeessä haluaisin olla tekemisissä kanssani.

Huh. Voin hyvin kuvitella. Itsellenikin on "kaverit" tehneet vastaavaa, ja tosiaan teini-iässä, ei ihan lapsina. En käsitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme