Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen menossa ryhmäliikuntatunnille vatsa peppu

Vierailija
25.01.2018 |

Muokkaukseen ensimmäistä kertaa tutustumiskäynnille, mutta en omista salikenkiä eikä ole tällä viikolla rahaa ostaa. Saako mennä ilman kenkiä ja katsotaanko minua pahasti? Entä voinko edes mennä sillä minulla on huono kunto :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ryhmäliikunnassa käy yksi aina paljain jaloin, ja jokunen muukin, juuri aloittanut, on käynyt ennen kuin on ostanut sisäliikuntakengät.

Vierailija
2/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hyvin mennä paljain varpain. Moni on, mäkin unohtanut joskus kengät kotiin.

Jos sua jännittää tunti, niin mene sinne ajoissa, joten saat varattua paikan kivasta kohtaa.

Muista olla myös armollinen itsellesi! Ekat tunnit on aina vaikeita, kaikille. Älä siis luovuta, jos et pysy mukana, sekoilet tai kunto ei riitä kakkkeen. Kaikki aloittelijat kokevat sen! Muista venytellä illalla, että pääset liikkumaan huomenna. 😃 Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua saat nopeimmin soittamalla numeroon 112!

Vierailija
4/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ekana vastannut myös sanon, että älä pelkää huonokuntoisuutta tai osaamattomuutta! Liikkeet voi olla raskaan tuntuisia, mutta sitten kun et enää jaksa tehdä jotain, jätät muutaman toiston välistä ja sitten taas jatkat.

Vierailija
5/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan sekaan. Tuskin ketään kiinnostaa muiden kunto tai treenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan