Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kokemuksia stylisteistä? Tai pukeutumisneuvojista?

Vierailija
25.01.2018 |

Oliko hyödyllistä? Mitä siihen käytännössä sisältyi, ja minkä verran maksoi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain apua Stockan pukeutumisneuvojalta, kun tarvitsin pikaisesti apua gaalailtaan sopivan puvun hankkimisesssa. Ei maksanut mitään, ja pieni budjettini otettiin huomioon - sopiva kolttu löytyi ale-rekistä.

Pienin muutoksin siitä tuli hieno; korjaukset olivat parinkympin luokkaa.

Olin tyytyväinen!

Vierailija
2/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumisneuvojasta kyllä, stylististä ei.

Pukeutumisneuvojalla olen ollut muutaman kerran, ihan sellaisella vaateliikkeen palkkaamalla ihmisillä, jolle siis minä en ole maksanut mitään, eikä ostovelvollisuuttakaan ollut. Niiden kanssa on yleensä tapaamisia 2-3: eka kerralla se katsoo, minkä mallinen ja kokoinen olet ja selvittää, millaiset tarpeet sulla on, ehkä kokeilette jo jotain vaatteita. Toka kerralla on enemmän juuri sulle valmiiksi katseltua valinnanvaraa, sovitat niitä ja suunnittelette niihin mahdollisesti tarpeelliset muutokset (sisäänotot, lyhennyket yms). Mahdollisesti kolmannella kerralla nuo on sit valmiina ja on viimeinen sovitus.

Joskus oon myös vain soittanut pukeutumisneuvojalle, että tarvitsisin vaatteita tämmöisiin tilaisuuksiin, tässä koossa, voisitteko katsoa muutaman vaihtoehdon. Sit oon mennyt ja ne on ollut jossain varattuna sovitettavaksi. Tämä ei vie kuin yhden käyntikerran.

Kuten sanottu, pakko ei ole ostaa mitään (mut muutoksia ei tietty tehdä ellet osta), mutta its olen noista aina ostanut parikin vaatekertaa, koska koen että on helpompaa kuin lähtä itse etsimään ja sovittelemaan ja säätämään.

Stylistillä en ole käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kummallakaan. En koe tarvitsevani niitä. Tiedän täsmälleen millaiset vaatteet ovat edullisimpia vartalolleni. Ongelma on se, että olen alle 160cm omenavartaloinen. Valmisvaatteet tehdään pidemmille ja tiimalaseille. Tai sitten ne ovat jotain nilkkoihin saakka ulottuvia tätisäkkejä. Sille eivät pukeutumisneuvojatkaan mitään voi. Ongelma koskee juhlavaatteita, jakkupukuja ym asukokonaisuuksia. Arkivaatteita jotenkin löytyy. Myyjien stylistitaidoille haistatan pitkät. Useimmiten heillä ei ole silmää näille asioille.

Vierailija
4/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt kummallakaan. En koe tarvitsevani niitä. Tiedän täsmälleen millaiset vaatteet ovat edullisimpia vartalolleni. Ongelma on se, että olen alle 160cm omenavartaloinen. Valmisvaatteet tehdään pidemmille ja tiimalaseille. Tai sitten ne ovat jotain nilkkoihin saakka ulottuvia tätisäkkejä. Sille eivät pukeutumisneuvojatkaan mitään voi. Ongelma koskee juhlavaatteita, jakkupukuja ym asukokonaisuuksia. Arkivaatteita jotenkin löytyy. Myyjien stylistitaidoille haistatan pitkät. Useimmiten heillä ei ole silmää näille asioille.

Esim stokkalla katsotaan myös mittoja, joten vaatteita voidaan lyhentää ja kaventaa tarvitaessa

Vierailija
5/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla pullukka hoarderi...kirpparilta löydät joka viikko uusia pissalta ja röökiltä haisevia kaftaaneita.Myyjät kiertävät sinut kaukaa hajusi takia...odotat vain TV ryhmää paikalle...kota alkaa uusi Häppy Hoarder suomi sarja:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi