Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on todellista, öinen raivoaminen vai päivisin sovitteleminen?

Vierailija
25.01.2018 |

Mies väittää että kaikki on hyvin ja rakastaa.
Kuitenkin seuraava toistuu öisin ja kun on juuri herännyt:
Kun joudun herättämään miehen öisin johonkin lapsiin liittyvän takia, on aivan raivoissaan ja usein sanoo jotain minun osuuteni liittyvää, tai huomauttaa jostain mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä.
On kiukkuinen ja tuntuu vihaavan minua sydämensä pohjasta. Siksi en useinkaan herättele häntä minkään takia, vain äärimmäisessä hädässä, kuten viime yönä kun lapsi ripuloi sänkynsä.
Aamulla kun herättelen töihin, saattaa vaikka sanoa että vi**u koitapa itse lähteä välillä.
Päivällä kun koitan näistä puhua, kuittaa homman vaan että puhuu yöllä mitä sattuu, ja kaikki on oikeasti hyvin.
Mihin uskoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/10 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/10 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Vierailija
5/10 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko samasta kysymys mutta itse olen unissani aikamoinen koheltaja ja joskus jopa rääväsuu. Miehelle olen jo suhteen alkuaikoina sanonut että laskee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kaiken mitä öisin teen. Tänä aamuna taas mies kertoi kuinka olin viimeyönä tarrannut häntä rajusti palleista ja huutanut että "pidä saatana pähkinäs" eikä mulla ole mitään käsitystä kyseisestä tapahtumasta. Ehkä miehelläsi on sama, itsellä nämä yleensä tapahtuu silloin kun olen unen ja heräämisen "välimaastossa"

Vierailija
6/10 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi olla tosi herkkä noille herätyksille ja aamuäreyskin on ihan tunnettu ilmiö. Aika moni meistä haluaa herätä kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa, eikä kesken unien johonkin hälytykseen.

Sanoisin, että miehesi on vain erityisen herkkä nukkumisensa kanssa ja juuri herättyään ei ole vielä ihan kaikissa sielunvoimissaan. Onhan tuo ikävää ja olisi kiva jos asiasta voisi keskustella hyvässä hengessä. Nukkuukohan mies yleisellä tasolla tarpeeksi, vai onko jatkuvasti univelkaa? Silloin varmaan tuntuu erityisen pahalta herätä kesken niiden vähien unien.

Vierailija
7/10 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi herättelet aikuisen ihmisen töihin? Hoitakoon itse. Varsinkin, jos ei kykene asialliseen kommunikaatioon.

Vierailija
8/10 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko samasta kysymys mutta itse olen unissani aikamoinen koheltaja ja joskus jopa rääväsuu. Miehelle olen jo suhteen alkuaikoina sanonut että laskee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kaiken mitä öisin teen. Tänä aamuna taas mies kertoi kuinka olin viimeyönä tarrannut häntä rajusti palleista ja huutanut että "pidä saatana pähkinäs" eikä mulla ole mitään käsitystä kyseisestä tapahtumasta. Ehkä miehelläsi on sama, itsellä nämä yleensä tapahtuu silloin kun olen unen ja heräämisen "välimaastossa"

No joo. Tuleehan sitä itsekin sanottua vaikka mitä jos kesken unien herää, joskus.

Tätä tapahtuu meillä kuitenkin niin, että mies ollut jo hereilläkin hetken.. Ja tosiaan silloin kun herää herätettynä, voi sanoa ihan mitä vain. Ei aamulla tosiaan muista paljoakaan.

On kuitenkin niin henkilökohtaisia asioita ja asioita joista ollaan puhuttu ja tuntuu että yöllä sanookin todellisen mielipiteen..

Vierailija
9/10 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fgsdgdsfg kirjoitti:

Joku voi olla tosi herkkä noille herätyksille ja aamuäreyskin on ihan tunnettu ilmiö. Aika moni meistä haluaa herätä kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa, eikä kesken unien johonkin hälytykseen.

Sanoisin, että miehesi on vain erityisen herkkä nukkumisensa kanssa ja juuri herättyään ei ole vielä ihan kaikissa sielunvoimissaan. Onhan tuo ikävää ja olisi kiva jos asiasta voisi keskustella hyvässä hengessä. Nukkuukohan mies yleisellä tasolla tarpeeksi, vai onko jatkuvasti univelkaa? Silloin varmaan tuntuu erityisen pahalta herätä kesken niiden vähien unien.

Hän on väsynyt vaikka nukkuisi kellon ympäri.

Hassuinta on kun herättelen ensin miehen joka tähtää ja perään herättelen pojan joka rähjää. Molemmat toivottaa minut painumaan milloin mihinkin.. Ei elämän tähtihetkiä. Molemmat pyytelee kyllä anteeksi myöhemmin.

Vierailija
10/10 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herättele miestä nyt ollenkaan. Nouskoon itse töihin, aikuinen osaa kyllä käyttää herätyskelloa. Helpommalla selviät lapsen ripulikaaoksistakin yksin yöllä kuin tuollaisen raivoajan kanssa. Ja miehelle nyt jotakin apua noihin uni/väsymysongelmiin niin pystyt helpommin pyytämään apua kun tulee oikea hätä. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan