Menisitkö festareille jos kännykkäsi varastettaisiin keikan ajaksi?
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kulttuuri/item/170150-i…
Älypuhelimet ovat pannassa Whiten tulevilla keikoilla. Yleisöllä ei saa olla hyppysissä laitteita, joilla voi ottaa valokuvia tai tallentaa ääntä ja videokuvaa.
Kommentit (11)
Ei ole varkaus jos itse annat sen säilöön ja mikään pakko ei ole antaa, voit myös kääntyä ympäri ja kävellä ulos jos koet kännykän näpräämisen tärkeämmäksi kuin keikan.
Ihan hyvä systeemi. Ei minua haittaa jos muutaman kuva räpsäisee, mutta ärsyttää kun monet tunkevat eturiviin, vain katsoakseen keikan ruudun läpi, jolloin takana olevatkin joutuvat tuijottamaan ruutua. Kyllä keikoista löytyy ennestäänkin laadukkaita tallenteita, ei niitä jokaisen tarvitse kuvata.
Uskaltaakohan enää ostaa lippuja festareille ollenkaan jos lipun ostamisen jälkeen lävähtää tuollainen kielto.
Kumpaa siellä nyt tehdään?
Kuunnellaan musiikkia ja nautitaan liveshowsta, vai katsotaan keikkaa puhelimen läpi?
Vittu tätä nykyajan kännyvouhotusta.
Some vois räjähtää helvettiin.
Mä jätän muutenkin puhelimen kotiin festareille mennessä. Siellä se oikeasti voitaisiin varastaa.
Hyvä. Lisää tällaisia. Vituttaa se jatkuva kännyköiden räplääminen.
Sais olla kielto kaikissa konserteissa ja muissa tapahtumissa. Vituttaa katsella esitystä, kun edessä on kokonainen meri valaistuja kännykkäruutuja.
Tuolla siis jaetaan pusseja, jotka lukitaan sellaisella vaatteiden hälytintä muistuvalla jutulla. Lukko pitää käydä avaamassa siihen tarkoitetulla avaajalla.
Muuten hyvä systeemi, mutta jonojahan tuo aiheuttaa tullessa ja mennessä (toisaalta suomalaiset <3 jonot). En tiedä saako puhelinta kovin helposti pois pussista jos sen unohtaa siihen ja huomaa vasta kotona.
Erittäin hyvä käytäntö. Näille keikoille tulevat vain oikeat fanit, jotka haluavat kuulla ja nähdä esityksen livenä. Kauas jäävät instagram-kerskailijat.
Käsi ylös se, joka on koskaan katsonut kuvaamansa keikkavideopätkän jälkikäteen ja todennut, että kannatti kuvata ja säilyttää se parin minuutin heiluva pätkä, jossa humalaiset tönii ja huutaa?
Mielestäni erittäin hyvä käytäntö, voisi rantautua Suomeenkin. Eikä sitä puhelinta kukaan varasta.