Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Syökö kasvissyöjät hedelmiä ja vihanneksia?
25.01.2018 |
Mikseivät he ole kasvis-, vihannes- ja hedelmäsyöjiä? Tai lyhyemmin ja kuvaavammin: Lihattomat.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Koska YLLÄRI PYLLÄRI hedelmät ja vihannekset ovat myös kasveja eivät eläimiä, joista saa lihaa.