Apua! Mitä teen? Olen rv 34
Syön joka päivä niin paljon ja niin epäterveellisesti.
Esim. Tänään söin.
Aamiaisena pullavaa sitä pitko pullaa kokonaan aivan yksin + pringlesin sipsin tyhjensin kokonaan.
Juomaksi join play:n suklaa maitojuomaa ja limuja tulee myös juotuu koko ajan.
Tää alko noin 3 kk sitten.
Mitä teen auttakaa???
Olen yrityänyt syödä kohtuullisesti mutta en ole pystynyt siihen. Jos en syö sitä mitä haluan mull tulee niin semmone outo olo.
Mun on jotenki koko ajan pakko syyä mitä haluan. Olen puhunut asiasta neuvolassa, sanoivat että kuuluu raskauteen yms.
Mutta onko tämä oikeesti normaalia?
Tuleeko lapsesta isonkokoinen ?
Kommentit (6)
eli olet raskaana? kasvava lapsi kärsii ravinteiden puutteesta ja törkeästä kaloreiden saannista.
Ei kannata sotkea puhe- ja kirjakieltä, jos haluaa kirjoittaa onnistuneen trollin.
Jos jatkat tuolla linjalla koko raskauden niin lapsesta voi tulla iso ja sinä saada raskausdiabeteksen. Niitä liikakiloja ei niin helpolla tiputetakkaan. Mielihimoja saattaa tulla taskauden aikana, mutta kannattaa pitää mielessä että kyseessä on omasi JA lapsen tulevaisuus. Raskausajan diabetes vaikuttaa lapsen tulevaan sydän ja verisuoniterveyteen JA on myös tutkittu että vaikka tuleva lapsi olisikin normaalin kokoinen on hänen ruumiissaan enemmän rasvasoluja jo syntyessään( kuin ei raskausdiabetes äidin lapsella)- lihoo helpommin tulevaisuudessa! ison lapsen synnytyksessä joudutaan usein puuttumaan synnytyksen kulkuun , alkaen imukupista päättyen sektioon asti.
Älä osta makeisia kotiin niin ei tule niitä syötyä. Kaikesta huolimatta älä stressaa jos joskus syöt epäterveellisest kunhan se ei ole jokapäiväistä! hyvää odotusta.
Ajattele lasta, äläkä itseäsi. Syö terveellisesti!
Syö salaattia.