Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eenin ja Eenan uusi hokema.

Vierailija
24.01.2018 |

Alkakaa nyt kaikki hakemaan "EeniEena" aina kun hassuttaa ja tekisi mieli vaikka sanoa "no niin" tai jotain muuta.
Tuosta meidän hokemasta voisi tulla koko kansan uusi sanonta.
Sano siis "EeniEena" ainakum jotain hassun hauskaa tapahtuu. heleijaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se olikaan se teidän tanssi? Oon jo unohtanut. Sösösösö!

Vierailija
2/4 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssimme on nimeltään "kaidaluu", jossa kaksosten kasvot on maalattu mustiksi. Se on afrikkalaistyylinen vauhti tanssi. Timtoliilu in tietysti ensimmäinen laulusikermä esitys. Kohta moni suomalainen näkee esityksen. Olemme sitä kovasti harjoitelleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssimme on nimeltään "kaidaluu", jossa kaksosten kasvot on maalattu mustiksi. Se on afrikkalaistyylinen vauhti tanssi. Timtoliilu in tietysti ensimmäinen laulusikermä esitys. Kohta moni suomalainen näkee esityksen. Olemme sitä kovasti harjoitelleet.

Oho, mä en oo kuullutkaan tuosta. Muistan kyllä möpetyksen ja tralalaa-laulun. Ette vissiin pidä blackface-perinnettä arveluttavana?

Vierailija
4/4 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suloinen perhe on erilainen kuin muut ja edellä kävijä. Kasvojen maalaus liittyy suurempaan kokonaisuuteen, jossa ihanat kaksoset tanssivat maailman rauhan puolesta. Pikkupikku varpaillaan naksuttavat kohti taivasta. Hihii kuinka kaunis tanssi ja minä tarkkana äitinä valvon koko ajan vieressä. Oletko kuullut 32 minuuttia kestävästä häätanssistamme? Kehoitin vieraita pitämään silmät koko ajan auki että näkevät juhlavan tanssimme

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan