Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkaako miehet ihastuksensa whatsappkäyttäytymistä?

Vierailija
24.01.2018 |

Naisethan tätä tuntuu usein tekevän, entäs miehet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, miten on?

Vierailija
2/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stalkkaa. Mitä minä teen sillä tiedolla millon nainen on viimeksi ollut paikalla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Watsappin käyttö on yksityistä. Teet tietoturva urkintaa. No mutta onhan...

MIEHET STALKKAAVAT MIEHIÄ IHASTUNEENA!

Vierailija
4/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin musta tuntuu, et yks mies joka on myöntäny ihastuneensa muhun stalkkaa mua. Meinaan jos käyn siellä edes sekunnin ajan kattomassa kaverin laittaman viestin se kirjottaa mulle välittömästi. Sillä, mihin aikaan käyn siellä ei tunnu olevan väliä. On se sitten aamulla tai keskellä yötä niin viesti paukahtaa kun näkee et oon paikalla.

Vierailija
5/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En stalkkaa. Mitä minä teen sillä tiedolla millon nainen on viimeksi ollut paikalla? 

Voit päätellä sen, milloin hän on ollut puhelimen ääressä ja milloin hänellä on ollut mahdollisuus lukea myös sinun lähettämäsi viesti. 

Vierailija
6/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin musta tuntuu, et yks mies joka on myöntäny ihastuneensa muhun stalkkaa mua. Meinaan jos käyn siellä edes sekunnin ajan kattomassa kaverin laittaman viestin se kirjottaa mulle välittömästi. Sillä, mihin aikaan käyn siellä ei tunnu olevan väliä. On se sitten aamulla tai keskellä yötä niin viesti paukahtaa kun näkee et oon paikalla.

Mä olen usein miettinyt just näitä, jotka laittaa viestiä lähinnä vain kun on paikalla, että miksi juuri silloin. Miksi sitä viestiä ei voi laittaa silloin, kun toinen ei ole paikalla? Samalla tavallahan se näkee sen viestin kuitenkin.

Vierailija
7/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen usein miettinyt just näitä, jotka laittaa viestiä lähinnä vain kun on paikalla, että miksi juuri silloin. Miksi sitä viestiä ei voi laittaa silloin, kun toinen ei ole paikalla? Samalla tavallahan se näkee sen viestin kuitenkin.

Tämä. Ehkä he ajattelevat, että saa paremmalla mahdollisuudella heti vastauksen? Mun kanssa on vaan semmonen juttu, etten välttämättä vastaa heti vaikka olisinkin ollut 4 sekuntia sitten paikalla. Mä katon näytöstä Whatsappia avaamatta millanen viesti on tullut ja sitten joko avaan sen viestin tai en ja vastaan sitten kun on parempi aika/mieli/kiinnostusta.

Vierailija
8/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit päätellä sen, milloin hän on ollut puhelimen ääressä ja milloin hänellä on ollut mahdollisuus lukea myös sinun lähettämäsi viesti. 

Minulla ainakin -en tosin ole se, jolle kommentti ilm osoitit- on toive, että naisellani on mitakin läheisiä ihmissuhteita kuin minä. - Ja jos hän on yhteydessä silloin kun minä en ole läsnä ja paikalla niin fine. - Onpahan sitten, ehkä enemmän aikaa olla läsnä minun kanssani ilman, että samaan aikaan häne tarvitsee räplätä puhelintaan. -Toivottvasti minunkaan ei tarvitse räplätä myöskään silloin omaani. Jos sitten alkaisin epäillä, että nainen käyttää "liikaa aikaa" puhelimessa tai vehkeilee ja puuhailee jotain minua vastaan roikkumalla puhelimessa, niin mitä minun sitten tällä tiedolla tehdä? - Soittaa poliisille ja kertoa, että epäilen, että naiseni pettää minua? - Suuttua ja kertoa, että kun ei ole tuota ollut muuta tekemistä, niinpä olen seuraillut, että sulla riittää aikaa roikkua puhelimessa....   Ei parisuhde minulle merkitse sitä, että kumppnini tarvitsisi uskoa ja kertoa minulle jokainen hänelle uskottu salaisuus. Tosin toivon, että meillä kahdella voi olla myös mahd. juttuja, jotka eivät kuulu muille. Tai, että hän ymmärtää, että en minä tule hänelle kertomaan, välttämättä ikinä, koskaan minulle jokaista erityisesti uskottuja ja luotettuja asioita.     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme