Jos menisit tänään ekoille treffeille, mistä juttelisit?
Jos menisit tänään ekoille treffeille, mistä juttelisit? (laita tietoa myös itsestäsi, esim. ikä)
Kommentit (18)
Juttelin koko ajan siitä, kuinka aioin äänestää Paavo Väyrystä. Näin selviäisi, myös nopeasti onko meillä yhteistä tulevaisuutta. 18
Kiinnostuksen kohteista, elämänarvoista, tulevaisuuden suunnitelmista ja unelmista. Päivän polttavista asioista. Pyrkisin siis tutustumaan toiseen ja tutkailemaan, onko yhteiseen tulevaisuuteen mahdollisuuksia.
N 28 v
Joo kerro ensin ihan kaikki itsestäsi. Exät myös kiinnostaa. Älä vaan ole kiinnostunut siitä toisesta.
Tietty esittäytyisin kuten hyviin tapoihin kuulu, mutta sitten sen jälkeen antaisin keskustelun edetä täysin omalla painollaa. Sitten vasta lopuksi näkee mihin se vie.
Keskustelisin kaikesta mahdollisesta ja yrittäisin kartoittaa, onko meillä mitään yhteistä...
Pressanvaaleista, aktiivimallista, Huhtasaaresta ja ilmastonmuutoksesta. Olisin vuoden deitti.
Vierailija kirjoitti:
Pressanvaaleista, aktiivimallista, Huhtasaaresta ja ilmastonmuutoksesta. Olisin vuoden deitti.
oot sä treffeillä av-palstan kanssa?
Kävisin läpi Taru sormusten herrasta sukukronikan. Sitten puhuttaisiin star warsista ja star treckistä ja calacticasta.
Aluksi säästä , deitti paikasta jne yleisellä tasolla. Sitten pitäisin kolmannen asteen kuulustelun deitin asioista ja kiinnostuksen kohteista tyyliin mitä toivot hartaimmin.
Kysyisin toiselta, millainen päivä hänellä on ollut. Siitä on hyvä aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oot sä treffeillä av-palstan kanssa?
Juu, mistä arvasti?
Vierailija kirjoitti:
Kävisin läpi Taru sormusten herrasta sukukronikan. Sitten puhuttaisiin star warsista ja star treckistä ja calacticasta.
Hobittien historiasta ja Keski-Maastakin osaisin kanssasi keskustella. Vähän vähemmän sitten scifistä, mutta kyllä siitäkin. Et karkottaisi ainakaan minua treffikeskusteluilla. Voisin itse toki höystää keskustelua Doctor Wholla, Sherloc Holmesista ja Potterin taikamaailmasta. Karkottaisiko nämä sinut?
Varmaan musiikista. Metalli- ja vanhoista grungebändeistä. En mä oikein mistään muusta tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan musiikista. Metalli- ja vanhoista grungebändeistä. En mä oikein mistään muusta tiedä mitään.
Tai oikeammin, en mä noistakaan juuri mitään tiedä, niin varmaan vain kuunneltaisiin eri biisejä ja annettais arvosanoja.
Itsestäni
N41