Miksi miehet haluavat vammauttaa naisia vaatimalla heitä käyttämään korkokenkiä ulkonäön vuoksi?
Miksi miehet ovat niin julmia?
Korkokengät
Korkokengät voivat aiheuttaa kivuliaita vaivaisenluita ja vasaravarpaita. Vasaravarpaasta eli koukkuvarpaasta puhutaan silloin, kun varvas koukistuu tyvi- tai kärkinivelestä niin, että varpaan pää osuu alustaan – ilmiö voi johtaa jopa nivelen sijoiltaanmenoon. Ajan myötä edessä on leikkaushoito.
https://www.studio55.fi/terveys/article/pukeudutko-terveydelle-haitalli…
Korkokengät rasittavat liikaa pohkeita ja niitä paljon käyttävät naiset kärsivät todennäköisemmin lihaskuormituksen aiheuttamista vammoista, väittää asiasta tehty tutkimus.
-- Jos varpaat ovat jatkuvasti taitoksissa, voivat jalkalihakset vahingoittua pysyvästi. Pohjelihasten säikeet lyhenevät ja akillesjänteestä tulee joustamaton. Korkokenkiä suosivat naiset kävelevätkin "vääntyneesti" jopa silloin, kun korkokengät on vaihdettu matalapohjaisiin kenkiin, toteaa tutkimusta johtanut Neil J. Cronin.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/korkokengat-voivat-aiheuttaa-pysyv…
Miksi miehet tahtovat naisille vain pahaa?
Kommentit (30)
No voi korkokenkä sentään.Kyllä minä ainakin olen ihan omasta halustani käyttänyt ja käytän korkokenkiä silloin kun haluttaa.Olen 58,aloin käyttämään korkeakorkoisia 14-15-vuotiaana,siis jotain max 5-8 cm.
Silloin oli 70-luvun hirveä möhkälemuoti,pohja 7 cm ja korkoa toiset samanverran.Siihen muotiin en tosin mennyt mukaan vaikka ikätoverit meni.
Tuo muoti koki renesanssin 90-luvulla ja taitaa tulla taas.
Mutta asiaan.Töissä olen aina käyttänyt jo työn laadun takia matalia terveellisiä jalkineita,mutta vapaa-ajalla kuljen kaikissa,lenkkareista 8.9 cm korkkareihin ja siltä väliltä.
Ei ole kukaan äijä käskenyt,pikemminkin nykyinen huomauttaa,kun laitan korkkarit,että laita matalat että pysyt pystyssä.En vaan vielä ole vanhus.
Se on todella seksikästä kun nainen on haavoittuva ja heikko.
Mies
Miehille riittää että nainen on mukava, iloinen, luonnollisesti kaunis ja hyvä sängyssä. Korkokengät, meikkaukset, merkkivaatteet ja kalliit käsilaukut naiset hankkivat toisia naisia varten, eivät miehiä varten.
Näin 175 cm pitkänä miehenä olisin ihan tyytyväinen jos korkokengät kiellettäisiin lailla. Jospa sitten minua 10 cm lyhyemmät naiset eivät korkkareiden käyttöön vedoten vaatisi vähintään 180 cm pituutta. Minulle naisen säären pituus on kohtuullisen yhdentekevä.
Vierailija kirjoitti:
Miehille riittää että nainen on mukava, iloinen, luonnollisesti kaunis ja hyvä sängyssä. Korkokengät, meikkaukset, merkkivaatteet ja kalliit käsilaukut naiset hankkivat toisia naisia varten, eivät miehiä varten.
Juurikin näin.. tosin listaan voi vielä laittaa erilaiset botoksit mm. huulissa ja silikonit "tisseissä" ja jossakin muualla... ne ovat kylläkin ihan naisten omia juttuja, niihin ei miehillä juurikaan ole sanomista.... tuo juurikaan = saatetaan kysyä mielipidettä.
Eli aloitus on pelkkä PROVO, taas.
No en kyllä tunne yhtäkään miestä, joka vaatii naista käyttämään korkokenkiä. Itse käytän juhlissa, jos tiedän etten joudu pitkään seisomaan. 5 cm korkoja käytän arkena. Lenkkeillessä lenkkareita. Tennaritkin omistan. Ja eipä ne tennaritkaan jalalle hyväksi ole, koska eivät tue jalkaa. Töissä on kyllä korkokengät, mutta on istumatyö. Ja nämä korkokengät siksi, etten tiedä, mitä niillä muuten tekisin. Tuli halvemmaksi ostaa sandaalit, kun otti toiset kengät. Ja valikoimassa ei ollut muita sopivia. Yleensä nämä korkokengät on työpöydän alla, mutta jos joutuu kävelemään kahville, niin laitan nämä korkkarit. Kotio lähtiessä toiset kengät. Ei jalkavaivoja, olen yli 50 v.
Korkokenkiä käyttämättömissä naisissa on joku yhtäläinen nimittäjä. Siinä yhdistyy jollain tavalla katkeruus niitä naisia kohtaan jotka korkkareita käyttävät ja samalla suuttumus miehiä kohtaan, jotka yleensä korkokenkien käytöstä pitävät. Siis toisaalta nämä naiset ovat vihaisia miehille: "enkä mä muka kelpaa näin?" ja viha myös korkkarinaisia kohtaan: "luuleksä olevas jotenkin mua parempi?".
Ja siis se on ihan ok, että sinä et käytä korkkareita. Aivan niin totaalisen ok, kuin mikään vain yksinkertaisesti voi olla. Eivät miehet sinulta sitä vaadi, eivätkä ne korkkarinaiset ole sinua parempia ihmisenä.
Tässä on muuten paljon samaa kuin siinä monien suomalaisnaisten haukkumisessa venäläisnairia h**riksi. Siis että itse ei halua pukeutua minihameeseen, korkkareihin, elää arkeaan rakennekynsissä ja meikata aina aamuisin viimeisen päälle. Mutta kun joku toinen sen tekee, niin se sitten suututtaa poskettomasti.
En ole suostunut korkokenkien käyttöön (tai huonoihin kenkiin), vaikka miehet ja kenkäkaupat ovat niitä tyrkyttäneet. Jotkut miehet vaativat aikoinaan myös kynsilakan käyttöä ja tiettyjä vaatteita, jotka eivät oikeasti sovi.
Mitäpä, jos aloittaja kerrankin päättäisi ihan itse, mitkä kengät laittaa, eikä miettisi muiden mielipiteitä ollenkaan. Eikä sitten myöskään syyttäisi miehiä/naisia omista valinnoistaan.
Aivan oikein, henkinen ote naisten yli on voimissaan, kuinka seksikkäät ja ihanat varpaat... Naiset ovat lampaita
http://3.bp.blogspot.com/-zEVxkLKx3Ww/VMY0nFJNd_I/AAAAAAAAA10/fbnbEdtKL…