Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä alistuisi ottamaan mieheltä suihin menkkojen aikaan saamatta itse vähintään pillun hierontaa

Vierailija
23.01.2018 |

Uskomatonta miten moni nainen palvelee miestään noin nöyryyttävällä tavalla vieläpä siksi, että itse kärsii veren ja kudoskappaleiden kivuliaasta vuodosta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan kyl suihin menkkojen aikaan ja saan munaakin. Yleensä haluun kakkoseen niin selviää vähemmällä sotkulla. Mies kyllä panee mihin pyydän.

Vierailija
2/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"alistua?". Ihan itte teen aloitteen koska pidän siitä. Ei sun tarvitse "alistua" mihinkään jos et halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vanhapiika vai eronnut...?

Vierailija
4/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Mä otan mielelläni suihin, oli menkat tai ei. Se on kivaa. Eikä kuukautiset estä seksiä millään tavalla. Mun mies jopa viimeksi nuoli mun klitorista vaikka oli menkat. Revi siitä.

Vierailija
5/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Mä otan mielelläni suihin, oli menkat tai ei. Se on kivaa. Eikä kuukautiset estä seksiä millään tavalla. Mun mies jopa viimeksi nuoli mun klitorista vaikka oli menkat. Revi siitä.

Aha. Supisuomalaisen mieheni mielestä kuukautiset tarkoittavat, että hän ei voi koskea minuun seksuaalisesti yli viikkoon, koska olen silloin inhottavan likainen. Olen lopettanut antamasta suuseksiä silloin, jotten katkeroituisi liikaa.

Vierailija
6/17 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin ei pidä koskaan olla alistumista.

Vierailija
7/17 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku yleensäkin viittii ottaa jonkun kusisen elimen suuhunsa ja vielä nauttii siitä. hyi helkkari miten ällöttävää. en koske edes kädellä

Vierailija
8/17 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, okei. Vaimoni otti tänä aamuna kylpyhuoneessa suihin samalla kun kynsilakat kuivuivat.

Lapset katselivat toisessa huoneessa ohjelmiaan.

Vaimolla siis menkat. Minua ei haittaisi hoidella häntäkin, mutta omasta tahdostaan ei yleensä halua. Muistin kyllä kiittää hyvästä suuhoidosta, koska tekihän se hyvää.

Vierailija
9/17 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mitään alistumista oo.jos oikeesti rakastaa ja välittää toisesta niin sen tekee  ihan noista tunteista johtuen eikä ole keneltäkään pois.heikolla pohjalla olette suhteessa liikkeellä jos tollasta pikku juttua ei voi toisen eteen tehdä kun tarvitaan.parisuhteessa tehdään vuoroin asioita toisen eteenkin vaikkei aina huvittaisikaan.se jos mikä lujittaa suhdetta kun toinen näkee mitä teet hänen vuokseen vain rakkaudesta.varmasti saat sen joskus takasin(kuten kyllä sen negatiivisenkin jos sitä tykkäät viljellä)!unohda oman navan tuijotus myös tossa asiassa ja auta tuossakin asiassa miestä vaan mäessä.

Vierailija
10/17 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi pois ja pesulle ja kyllä minä ainakin nuolen ja nain ihan sama onko menkat tai ei. Jälkeen päin yhdessä sitten pesulle.

Vierailija
11/17 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikat pesee niin ihan hyvin jos naiselle orkun lipasta.

Vierailija
12/17 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Supisuomalaisen mieheni mielestä kuukautiset tarkoittavat, että hän ei voi koskea minuun seksuaalisesti yli viikkoon, koska olen silloin inhottavan likainen. Olen lopettanut antamasta suuseksiä silloin, jotten katkeroituisi liikaa.

Tuollaisessa tapauksessa onkin täysin oikein, ettet itsekään koske häneen sen viikon aikana ollenkaan.

En kyllä tiedä miten voisin olla ihmisen kanssa jonka mielestä olen inhottavan likainen kuukautisten aikaan, vaikka ei tietenkään innoissaankaan tarvitse niistä kuukautisista olla.

Vierailija
13/17 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ikinä tajunnut tätä, vaikka eipä se mulle kuulu.

Itse en vaan halua mitään seksuaalista kontaktia kuukautisten aikaan enkä ottaisi suihin, jos en ole itse kiihottunut.

Pilaisin vain seksuaalisuuttani jos alkaisin neutraalissa tai vastentahtoisessa mielentilassa niin tekemään, ja sitä ei kukaan terve mies halua.

Kukaan terve ihminen ei halua saada suuseksiä ihmiseltä, joka tekee sen velvollisuudentunteesta vastoin aitoa halua ja himoa.

Muutoin en kieltäydy seksistä koskaan ja olen käytännössä aina halukas.

Ainoastaan kuukautisten aikana eli 4-5pv kuukaudessa haluan olla rauhassa ja jos se on miehelle ongelma, niin on kyllä säälittävä pelle.

Vierailija
14/17 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hienolta suhteelta ap!

Vierailija
15/17 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaako hän sinut myös viikoksi navettaan asumaan ettet saastuta muuta perhettä:D?

Siinä on kyllä jotain todella seksikästä kun mies ei pelkää pientä sotkua:)

Vierailija
16/17 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään. Aika harva mieskään lipoisi moonismammaa.

Vierailija
17/17 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ap vinkuu ja valittaa miksi seksi on paskaa ja mies käy paremmassa hoidossa 😀😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän