Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun mielestäsi maailman hienoin ammatti?

Vierailija
23.01.2018 |

Ja kyllä, KAIKKI ammatit ovat todella tärkeitä ja merkityksellisiä, eli siitä ei ole kyse.

Itse vastaan kirurgi. Kirurgit tekevät aivan käsittämätöntä ja mieletöntä työtä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki purkuhommat, en edes tiedä onko purkutöitä tekevät oma ammattikuntansa. Etenkin isoilla työkoneilla tehtävä talojen matalaksi laitto kiehtoo.

Olen tietokonetta nakutteleva taloussihteeri, joten tuossa varmaan kiehtoo voimakas ero omaan alaan.

Viime syksynä viereisestä korttelista laitettiin hometalo matalaksi. Toimitusta oltiin herkeämättä seuraamassa minä ja kaikki naapuriston pikkupojat

Vierailija
22/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandapentujen hoitaja <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astronautti sanon minäkin. Olisipa fiksu...

Vierailija
24/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi

Vierailija
25/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokirurgi. Koskaan en itse siihen työhön kykenisi. En käsitä miten sen vastuun pystyy kantamaan hartioillaan. Katsoin hiljattain Juha Hernesniemin haastattelun, kunnioitus on hänenlaisiaan hengenpelastajia kohtaan suuri.

Vierailija
26/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomies, syöksyy vaikka palavaan taloon pelastamaan ihmisiä. Ja pelastaa ne eläimiäkin:-). Olen itse seurannut pelastustoimia ja palon sammutusta kotitalossani, ja palomiehet oli korissa katonreunalla avaamassa palavan ullakon kattoa ja tukahduttamassa paloa. Hurjan näköistä.

Vierailija
27/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotyttö. Väitetään myös maailman vanhimmaksi ammatiksi. Osa on asialleen omistautuneita, mutta osa myös töissä pelkästään rahan takia., Suurin osa kai jotain siltä väliltä.

Valitettavasti kapitalismi jyrrää tälläkin alalla. Parittajat käyttävät työntekijöitä taloudellisesti hyväksi ja pyrkivät luomaan alueellisia monopoleja, näin yksityisyrittäjillä on vaikeampaa.

Vierailija
28/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä ja poliisi. Pitävät omalla työllään yhteiskunnan turvallisuutta yllä kansalaisille.

Vierailija
29/31 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
30/31 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja ja opettaja

Vierailija
31/31 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja. Usein unohdettu ja aliarvostettu. Siivoojien ei tarvitsisi kauaa lakkoilla että huomattaisiin.

Joo, tätä olin tulossa sanomaan itsekkin. Toinen tärkeä näin kapungistuneessa ympäristössä elävänä on jätekuski.