Luin "hauskoja" juttuja avioliitosta ja ne saivat minut melkein oksentamaan
https://9gag.com/gag/aDxwjoN?ref=fbp tämä siis
En pystynyt edes lukemaan kaikkia kun tuli fyysisesti niin huono olo. En ikinä muuta kenenkään kanssa avoliittoon enkä mene naimisiin.
Onko muita joille parisuhde on ok, mutta avoliitto ja avioliitto ovat eiei?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
En klikannut spämmilinkkiäsi mutta kaipa muistat ettei kaikki netistä lukemasi ole totta? Parisuhteet on just sellaisia millaisia pariskunnat niistä tekevät joten et voi sanoa että avioliitto tai avoliitto olisivat aina sellaisia tai tällaisia. tai hyi ja yäk.
Yhteisasumisessa tulee toisen hyvät ja huonot puolet nopsaan selville.Yhteisasumisen laatu ja toimivuus riippuu AINA niistä yhdessä asuvista ihmisistä.
Mulla on hyvin toimiva avioliitto joten lienen onnekas tai sitten parinvalintani vaan sattui nappiin koska kumppanini on mitä miellyttävin ihminen.
Sinä ap voit nyt mennä kasvattamaan järkeä.
Eli siis koska en halua jakaa omaa kotiani jonkun toisen kanssa, niin se johtuu alhaisesta älykkyydestäni? Hitsi, mitenköhän pääsin yliopistoon.
Olen ollut kaksi kertaa avoliitossa, joten tiedän kyllä minkälaista se on. Olen tälläkin hetkellä onnellisesti parisuhteessa, mutta minä tai kumppanini ei haluta yhteistä kotia.
Ap
En klikannut spämmilinkkiäsi mutta kaipa muistat ettei kaikki netistä lukemasi ole totta? Parisuhteet on just sellaisia millaisia pariskunnat niistä tekevät joten et voi sanoa että avioliitto tai avoliitto olisivat aina sellaisia tai tällaisia. tai hyi ja yäk.
Yhteisasumisessa tulee toisen hyvät ja huonot puolet nopsaan selville.Yhteisasumisen laatu ja toimivuus riippuu AINA niistä yhdessä asuvista ihmisistä.
Mulla on hyvin toimiva avioliitto joten lienen onnekas tai sitten parinvalintani vaan sattui nappiin koska kumppanini on mitä miellyttävin ihminen.
Sinä ap voit nyt mennä kasvattamaan järkeä.